• 4familjen

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

finns det någon speciell sida som man bara måste gå in och kika på den sista rean nu?
    behöver ingenting egentligen, men ett fynd är ju ett fynd.

flickkläder i strl 50-80
    pojkkläder i strl 92-122 är det jag är intresserad av!

• 4familjen

jag är alltid så nervös när det gäller dom där fyndlådorna :-/ och varje gång så hör man andra som berättar om hur mycket fint dom fått, och ÄNDÅ vågar jag inte köpa någon *typiskt*

är så feg när det gäller saker som jag inte fått se innan, vill alltid ha koll på vad jag köper

• 4familjen

nu har jag frångått mina principer och beställde en i strl 0-6 mån, skrev att både skötväska+doprelaterat gick bra, så nu får man se vad man får

• 4familjen

Moonis skrev 2009-02-08 22:24:59 följande:

4familjen skrev 2009-02-08 22:23:12 följande:
    Kul! Ska bli spännande att se vad alla får
    ja jag satt och tänkte att OM jag får en av deras fina dopklänningar så skulle jag verkligen inte tacka nej till det tänkte i så fall starta upp en liten mor-dotter trend med den, att den skall gå från mor-dotter dom närmaste hundra åren eller så skall i så fall brodera in namnet och datumet längst ner, och hoppas att min dotter sen vill ta efter när det är dags för henne!
  • 4familjen

kristinah skrev 2009-02-08 23:04:13 följande:

vad hade minidani för olika märken?försöker googla fram det men hittar inget?
    egg, fitn,SophieCatalou, kissykissy, lundmyr of sweden, Archimede, TeaCollection, Shampoodle, ubang, poshbaby m.fl
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!