• Tokmaja

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Hur vet man vilka plagg som är med på 50% på smallkids???

• Tokmaja

Tokmaja skrev 2008-12-12 08:29:00 följande:

Hur vet man vilka plagg som är med på 50% på smallkids???
    Hittade Var visst lite snurrig..
  • Tokmaja

Väntar också på mitt minidani paket..

Vad har ni tagit för stl och årstid? Själv tog jag en 4 år sommar och en 5 år vinter.. Återkommer när jag fått min avi och hämtat paketet (bor på landet så det tar nån dag extra )

• Tokmaja

Nu har jag hämtat och packat upp mitt paket från Minidani..
    Måste ju säga att jag blev lite besviken, det var bara kläder från Tea Collection och Sophie Catalou.. Fick totalt 12 plagg (beställde ett 4år sommar och 5 år vinter)
    Fick en jättefin jacka i alla fall från Sophie som helt klart kommer användas Fick även med en badräkt som var jättefin och kommer väl till pass nu när vi ska på semester om en vecka..
    Sen var den en olivefärgade manchesterklänning (inte riktigt min smak), en manchester kjol, ett par ribbade leggings, en cerise tröja, ett par byxor med volang nertill :S, en t-shirt, två ribbade tröjor, en senapsgul kjol, knästrumpor från ubang och om det var nått mer... Hade väl hoppats på ftin eller lite schampoodel i alla fall

• Tokmaja

Kajsan skrev 2009-02-08 12:17:53 följande:

Men skicka tillbaks om du inte är nöjd!
    Kan man göra det?!?!
    Beställde ju två paket och dottern har nu blandat ihop kläderna så jag vet inte vilka kläder som hör till vilken rad.. Kläderna får väl vandra vidare till Tradera annars så får man hoppas på det bästa...
  • Tokmaja

Kajsan skrev 2009-02-08 12:39:31 följande:

Gör det och berätta gärna vad hon svarar. Fast jag tror att om man köper ett helt paket får man ju skicka tillbaks allt, hur ska de annars räkna ut vad man får betala?
    Jag tror de också och jag vill ju gärna ha jackan så då får allt stanna kvar.. Skrev i alla fall till henne att jag blev besviken över 4 plagg i paketet och att jag trodde att det skulle vara lite spridning av märkena i paketet, jag fick "bara" två.. Får se, man kan ju alltid fråga i alla fall
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!