• elvinaOstefan

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Någon som vet vart man kan fynda skötväska? Har tröttnat på min vanliga

Devin, det finaste vi har ♥
  • elvinaOstefan
    zasata skrev 2009-01-12 22:38:25 följande:
    dyr frakt bara :(
    jasså :/ har inte  kommit så långt än.
  • elvinaOstefan
    zasata skrev 2009-01-12 22:42:46 följande:
    ca 50kr har jag för mig. så får vara utan small paul och köpa det jag hängt undan på jobbet i stället. är ju 50% där men ingen frakt kostnad.
    okej, men då är det inte så farligt dyrt! Fast det beror ju på hur mycket man handlar..
    Vart jobbar du? =)
  • elvinaOstefan
    zasata skrev 2009-01-12 22:50:41 följande:
    jag jobbar inne på nk kids som timanstäld så inte så mycket nu längre som det var i Dec och när rean började förra veckan..får man skriva vad man jobbar med? jag tjänar ju inget om ni går dit i alla fall
    åh lyxigt, då blir det en hel del shopping
    Får personalen yttligare rabatt eller?
  • elvinaOstefan
    MymlanB skrev 2009-01-13 13:16:20 följande:
    Var på Sveali i Alingsås och fyndade Nova Star häromdagen. Köpte två par brallor, en munktröja och lite annat. 50% på vissa och 30 % på annat... Riktigt bra! Kan rekommenderas.Hon skickar inte men ni kanske bor i Alingsås eller nära Hon hade mycket kvar med
    Åh det har jag helt missat! Jag som är uppvuxen i alingsås och hällsar på föräldrarna som bor där, iaf tre ggr månaden! Är det en stor butik eller? :) vanligtvis går jag ju bara i Storken/centrum, så hoppas jag hittar dit
  • elvinaOstefan

Någon som kan svara på om POP skaljacka är liten i storleken? Sonen har normalt 86-92 (beroende på vilken kedja man handlar på). Ska jag ta 92 eller 98?

• elvinaOstefan
    summertime123 skrev 2009-01-30 20:34:37 följande:
    de e ganska stora så jag skulle ta 92!
    jasså? nu vet jag inget om ytterplaggen, men leggins/byxor och trröjor tycker jag är små i storlekarna. Men jackorna är normala eller? :)
  • elvinaOstefan
    summertime123 skrev 2009-01-30 20:57:30 följande:
    Jag har bara haft po.p ytterkläder till min son och de har alla varit stora Köpte precis en skaljacka, 92:a själv och min son har oxå 86/92 på sina vanliga kläder
    okej, då får det bli en 92:a men då är det ink fleecjackan/winds.?
  • elvinaOstefan
    summertime123 skrev 2009-01-30 21:04:17 följande:
    Ja WS är oxå stor! Kom precis på att jag hört att vårens ytterkläder är lite mindre men jag har inte testat de än så vet inte säkert om d stämmer. Men du kanske va ute efter nåt på tradera lr rean? Isånnafall e d stora i storlek!
    tänkte åka till stan själv imon (dvs utan sonen) och köpa en ny vår jacka på POP, men jag kör på 92 om inte personalen säger annat :) Tack för svaren ^^
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!