-
jag är oxå på jakt efter en Molo (lurven) så den tycker ju jag att du ska satsa påanette 81 skrev 2009-01-21 17:40:49 följande:vet inte om jag ska köpa en molo fleeceoverall eller en molo lurv overall?
. Vart har du sett dem? Letar o letar men tycker att de är slut överallt! Vill ha en grå med turkost.
-
jag letar o letar efter Molo lurv overallen i grått med turkosa kanter men hittar den ingen stans...
Nån som vet vart den finns kvar?? Sett den på nån sida i stl 62 endast, vill ha 74 eller 80 ju...någon som sett den nånstans????
Anette: min son är 68 lång och har 74 nu så jag hade tagit 80:an om jag var du, ifall du vill att hon ska kunna ha den i höst oxå.
-
hojta till om du hittar så gör jag dito!anette 81 skrev 2009-01-24 17:04:04 följande:letar oxå efter molo lurv
-
Liljan: såå söt!
är de stora i stl tycker du då? jag tänlte satsa på en 74 för han växer så mkt att han ändå inte kommer kunna ha den i höst. OM jag nu hittar nån...
-
HemmaHosSofi: Men åååhh vad söta bilder ni lägger ut!! Nu MÅSTE jag bara hitta en lurvis!!!
-
TACK snälla för tipset om Eleraff!!! Där fanns den ju!! Som jag har letat!!! Men nu sitter jag här, fånig som jag é, o undrar om jags ka beställa den i jackan istället?? Bor i GBG, så säsongen lider ju mot sitt slut vad gäller overall....å andra sidan så är det ju ett litet tag kvar, typ mars ut kanske? Vad hade ni gjort, overall eller jackan?? Bägge ligger i varsin varukorg, frågan är vilken jag ska beställa? Hade jag inte köpt så attans mkt på senaste så hade jag tagit båda, men då dödar väl sambon mig..

-
den mörkgrå med turkosa kanter!anette 81 skrev 2009-01-24 20:42:32 följande:vilken hittade du på eleraff?
De har den ljusgråa med rosa kanter i stl 74 om du ville ha den istället för den mörkgrå. Eller det kanske var den du menade hela tiden? Den som visades på bild här i tråden längre upp alltså.
-
Såg precis att den superfina KikKid overallen med blommor finns på Eleraff på rea 269:-..men det kanske ni visste ni som ville ha den. Jättefin! Hade det vart en dotter som skulle haft en overall hade jag haft svårt att låta bli att köpa den...ljuvlig!
-
Beställde overallen...tänker som så att det ju är NU jag vill ha den, kanske blir likadana lurvjackan framöver oxå ändå, vem vet. Jaja...
Glöm inte att Rackamaja precis börjat sin rea (21.00), var precis inne o kollade.
-
Då kan ni lika gärna beställa från Eleraff som jag gjorde, blev 389kr inkl frakt för lurvoverallen.leson76 skrev 2009-01-25 19:23:38 följande:381 kr inklusive frakt på 60 DKK. Oj, vad den svenska kronan blivit svag!! FOREX säljkurs: 1,4689
Men oj vad mkt fint det fanns på Mads og Mille...