• Busbellan

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nilam 1 skrev 2008-12-16 21:29:29 följande:
    Hej hej Smygläser i denna tråd lite Jag såg att någon fråga om kik kid mössorna men det blev inget riktigt svar!? Jag undar också om strl i dem, Jag har hört att de är jättesmå i strl och det står på barnlyckas sida att kik kid är små i strl... Så till frågan till en nyfödd ska jag köpa 0-2 mån eller 2-4 mån??  //Malin
    Det varierar jättemycket beroende på vilken mössa det är. Vi har haft kik kid mössor som varit små, normala och stora i storlek
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Wailea skrev 2008-12-16 21:47:36 följande:
    Min tjej kan ha Lindex velour i 80 även om de är väldigt på gränsen. Undrar om 86 blir jättelångt då... Det blir väl inte så snyggt att vika dem och mudden är väl inte tight nog att hålla byxbenen uppe?
    Jodå, mudden på velourbyxorna från strl. 86 sitter jättebra. Min dotter har haft dem ganska länge och de var egentlign långa från början, men det blev lite snyggt pös istället
  • Busbellan
    Flisann skrev 2008-12-16 22:12:12 följande:
    Nogula: Småfolksoverallen fanns bara kvar i stl 74 och 80 synd för den kostar 395:- superpris ju!
    Asch typiskt, tack för att du kollade i alla fall
  • Busbellan

Nån som vet hur plastisock är i storlekarna, var det de som var jättestora?

• Busbellan
    Kerplunk skrev 2008-12-17 07:02:20 följande:
    Jättestora! Köpte 74/80 till min dotter som annars har 80 i det mesta nu. Men de kläderna kommer inte passa än på några månader. Leggingsen var ovanligt stora i midjan också.
    Nej, var leggingsen stora i midjan, då lär de väl inte sitta uppe på min lilla plutt.
    Men man kan i alla fall lugnt ta strl. 74/80 till en tjej som har strl. 86 annars då
  • Busbellan

Hjälp mig, grön eller rosa plastisockklänning? och vilken färg på leggingsen?

• Busbellan
    zasata skrev 2008-12-17 09:48:06 följande:
    1-2 år eller 3-4 år på en tjej som har 86/92?
    Min tjej har strl. 86-92 och i småfolk tröjor har hon 1-2 år
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2008-12-17 10:24:53 följande:
    men de har väll uppdaterat? 40 %på strumpor o strumpbyxor från kikkid. Var det gårdagens?
    Japp, det var igår samtidigt som klänningarna. Jag köpte ett par strumpbyxor
  • Busbellan

Nu tycker jag minpluddevutt får lägga in dagens erbjudande, där brukar man kunn fynda

• Busbellan
    Nogula skrev 2008-12-17 11:58:42 följande:
    Nu tycker jag minpluddevutt får lägga in dagens erbjudande, där brukar man kunn fynda
    Förresten, nu ser jag att de har sänkt pris på brandström, kan det vara dagens erbjudande kanske?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!