• Lourdes

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

BebeonBoard skrev 2009-01-05 21:06:04 följande:

Någon som vet hur Molo´s overaller är i stl jämfört med Po.p? Sonen kan fortfarande ha förra årets 86 (Po.p) och nu funderar jag inför nästa vinter, 92 eller 98. Tar tacksamt emot synpunkter i övrigt på Molo overaller...
    Mins son hade 86 i sin POP overall förra året i år har han 92 i sin Molo, så jag tror 92 räcker. Är supernöjd men Molo overallen!
  • Lourdes

HemmaHosSofi skrev 2009-01-05 22:59:33 följande:

Nej inte det minsta. Dom är yttepytte små och jag har en gallskrikande tjej så fort dom skall på. Har gett upp efter ett par dagars användning nu.
    Samma här, de är helt omöjliga att få på, sonen hatar dem!
  • Lourdes

Buttelina skrev 2009-01-05 23:01:00 följande:

men vad skumt. mina är superlätta att ta på... jag har strl m i regnbågen..
    Samma här, strl m regnbåge från i år men allt annat än lätta!
  • Lourdes

HemmaHosSofi skrev 2009-01-05 23:03:27 följande:

Till hur gammal? Skiljer sig rengbågen mot dom enfärgade tro?
    Nej, jag har årets regnbåge och de suger!
  • Lourdes

Jag beställde från LPL den 21 december och har fortfarande inte fått något paket. Fick ett lite surt svar om att hon inte kunde rå för alla helgdagar och förseningar, men hur länge skall man vänta???

• Lourdes

fröken ida skrev 2009-01-28 08:36:44 följande:

Lourdes skrev 2009-01-28 08:08:56 följande:
    Kan ev. finnas kvar på bus och rackartyg. Mejla och fråga
    tack, mailade dem nu!
  • Lourdes

Är det någon dag som är bäst att ha auktionslut på tradera?

Fredag känns väl sädär eller?

• Lourdes
    Mitt livs lycka skrev 2009-01-31 20:44:30 följande:
    ska man skriva in någon kod?? det tredje plagget dras inte bort när jag kommit till kassan...Slutspurt på rean!

Nu är det faktiskt dags att göra ordentligt med plats på hyllorna här. Från och med nu är det "Tag 3 betala för 2", du får plagget som kostar minst utan kostnad. Rabatten dras manuellt efter du lämnat kassan (rent praktiskt fungerar det så att ni som väljer förskottsbetalning kommer få en ny summa av mig per mail, ni som väljer faktura kommer få en reglerad faktura där rabatten är avdragen och ni som betalar med kort - era kort kommer bara belastas med den faktiska summan, resten släpps direkt tillbaka på kortet). Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller och att mailsvar + leveranser kan ta lite extra tid nu i reatider!
    Ha en trevlig helg!

/Marie - Elva små troll, www.elvasmatroll.e-butik.se
  • Lourdes
    Love Isac skrev 2009-02-07 20:13:15 följande:
    Fortfarande 50%!Var inne om en sväng igår...ganska urplockat...
    Hade de kvar MiniRodini, Katvig, Molo? Strl 92-104?
  • Lourdes
    maruttan skrev 2009-02-07 21:56:45 följande:
    Hoppar in här och pratar om något helt annat men jag måste bara få dela med mig av min shopping-mani som jag helt plötsligt drabbats av! Köpte igår den lila frottejackan, lila frottemössan och de grå frotteshortsen från KikKid och idag blev det visst en förhandsbeställning på Nova Star haremsjeansen och en beige mössa! Ja just det ja och i torsdags så blev det en ljusgul body med anka på och en grå tröja med lovesquid tryck från Minirodini! Jag äör sugen på en lila terryhood därifrån också...oj oj oj...pengarna bara flyger iväg.....
    MiniRodini på rea?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!