Inlägg från: ängeln83
|
-
-
Overall?zasata skrev 2008-12-04 12:35:28 följande:jag har en hemma med lappar kvar men den e redan för liten -
Visst är detWailea skrev 2008-12-04 13:50:12 följande:Åh vad snyggt!!! Nu vill jag ju ha en overall med. Om någon ser en MOLO till tjej 80 eller 86 till riktigt fyndpris kan ni väl hojta!!! Vilken snygg färg det där var förresten, det har jag inte sett förut, jättefin verkligen!!
Älskar den färgen, tror den är ifrån förra hösten.
Matador hade ju ganska bra pris på rosa overall för ett tag sen men den finns nog inte kvar längre. -
Ser att ni diskuterar Molo overall, på förra årets och tidigare så är det en stjärna på luvan, jag tror inte att det är det på årets modell, så på det sättet kanske man kan se om det är årets eller ej.
-
Jag tror inte det är nånting alls på dom nya.zasata skrev 2008-12-04 18:42:22 följande:då är min äldre för den har stjärna på luvan. men vad är det i stället då? den e ju så fin med luvan
Tycker också det är fint med stjärnan där
-
Jag har iaf S till min 20 månaders, o dom är ganska stora.Lokatt skrev 2008-12-04 18:50:28 följande:hur funkar mols vantar i stl? S, M,L vilka åldrar? Nån med koll? -
Jag hade storlek 90 till min son, tyvärr blev jackan fort för liten då jag tyckte den var väldigt kort. Han har annars storlek 86/92, får bli storlek 100 för oss nästa gång.Nogula skrev 2008-12-05 16:16:51 följande:Nejdå, bara jag som är snurrig.Ni som har shampoodle dressar till era bar, vilken storlek har de i de kläderna och vilken storlek i andra kläder?Hoppas ju att jag valde rätt storlek -
-
Smultronhjärta skrev 2008-12-05 18:09:11 följande:Jag tror det blir jättebra- min son kommer fortfarande i 80 och han har 86 annars Att tröjan är kort blir mer märkbart om barnet har lång överkropp- som Ängelns son
Denna långa överkropp, ständigt ett problem
-
TackNogula skrev 2008-12-05 18:12:28 följande:Åh så fint på en jättesöt kille Min dotter är 17 mån gammal nu
Ah, sålde nyss setet men nu börjar jag sakna det. Får nog snart bli ett nytt fast lila eller rött.
Tror det kommer passa super bra på din dotter.
Vilket köpte du?