• Ullis 10

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Tokmaja skrev 2008-12-12 08:29:00 följande:

Hur vet man vilka plagg som är med på 50% på smallkids???
    Det står den 12:e i menyn till vänster, var lite LoL mm!
  • Ullis 10

Det är den där träsköldpaddan jag väntat på hela tiden!!:)

• Ullis 10

nanci skrev 2008-12-17 09:24:25 följande:

Småfolk :) Är det någon av tröjorna/bodysarna som är extra fin IRL?
    Jag älskar deras oranga o knallblå färger så här blev det valar o svärdfiskar!
  • Ullis 10

fröken ida skrev 2008-12-30 11:25:03 följande:

Fick som svar att hon håller på att lägga ut reaplagg och att det kommer pågå under några dagar. Så det kommer nog komma upp saker efter hand. Då gäller det att ha tur för jag orkar inte sitta och uppdatera hela tiden.
    Men så seegt! Då hoppar jag över...
  • Ullis 10

Vill bara hoppa in o säga att man kan ringa/maila till Lilla max om småfolk mm (får ej reas på nätet). Äppelhooden är äntligen miiin!!!

• Ullis 10

Varierar nog, denna fick jag iallafall 40 på!

• Ullis 10

milimina skrev 2008-12-30 17:18:35 följande:

måste man maila dem om man vill ha en sån? hur mkt rabatt var det? junior behöver nog en till lejontröja
    Ja, de kan ej lägg ut rean på nätet så maila.
  • Ullis 10

HemmaHosSofi skrev 2008-12-30 16:31:27 följande:

Varför får dom inte de? Kontigt, med tanke på hur många shoppar som ändå reat det.
    Tror tom hon sa att hon eg inte kunde ha dem på heemsidan, fattar inte.
  • Ullis 10

Åh, nu kan de inte ha det lätt på hippo! Lite sur då det inte fungerade vid 12 o nu var allt slut. Blev lite Lego badbyxor mm istället. Förresten - söker efter lite plagg ur Legos prespring kollektion - har ngn tips vart jag kan beställa? Känner ju till oki-doki o hippo, men finns det fler som säljer? I stora strl?

• Ullis 10

Mawe123 skrev 2009-01-02 13:37:18 följande:

Ni som shoppat på Hippo,Har ni fått mail från Hippo, som bekräftar att beställningen fanns i lager, eller betalar ni utan att ni fått någon sådan manuell bekräftelse?
    jag betalde direkt m kort
  • Ullis 10

TineK skrev 2009-01-03 11:55:05 följande:

Jepp så fattade jag det som, hon var helstressad. Hon hade nog inte räknat med en sådan rusch Jag har 1522 men har inte skrivit något telefonnummer, håller tummarna för att jag inte får något mail! Men fy vad klyddigt, jag har redan betalt, undrar om man får välja något annat till reapris då??
    Shit så stressad hon måste vara! Var det du som letade bilar (molo)?
  • Ullis 10

FlowerPowerMama skrev 2009-01-07 11:49:15 följande:

Nej, det var inte fraktifritt enligt mailet man fick med reakoden...Men det stod inte någon frakt när man handlade. Var någon som sa förut att en butik aldrig får dra mer pengar än vad man själv godkänt, men om det stämmer vet jag inte faktiskt så kanske får hon ta betalt för frakten ändå.
    Jag har inte hört ngt - blir lite märkligt om hon ska ha mer (inte för att jag inte kan förstå det) för frakten när jag betalat med kortet... Lilla max har också fått sina pengar men inget paket idag heller...
  • Ullis 10

froggylina skrev 2009-01-16 13:10:28 följande:

måste bara fråga shopping experterna ;)har sett en svart molo väst någonstans men vet inte riktigt vart,letat som en dåre men sidan verkar vara försvunnen, snälla är det någon som vet vart man kan köpa en sån i strl 116 på rea eller ordinarie pris
    Krumelur har dem!
  • Ullis 10

leson76 skrev 2009-01-23 21:12:29 följande:

Ni som köpt skor till vintern därpå, ska man gå upp en eller två storlekar till en 4-åring? Har har ganska bra växtmån i sin 29.
    Svårt att säga!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!