• Skumboll

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Idag vill jag att paketet från annacill ska komma. Antningen är postis sen idag eller så får jag vänta ytterligare...

Julkläder ja, här blir det jeans och katvigtröja. Så ojuligt det kan bli. Sonen skulle ju se ut som en minifarbror i skjorta och finbyxor, haha.

• Skumboll

saturnina skrev 2008-12-10 13:19:11 följande:

Skumboll skrev 2008-12-10 13:16:29 följande:
    Skulle min son komma i jeans skulle farfar få spader.
    Haha!
  • Skumboll

1 och 1 är 3 skrev 2008-12-19 08:53:14 följande:

Men där e ju ingen storlek!?
    Nu vet jag inte vilken storlek du är ute efter men smallkids har småttingstorlekar, upp till 74, kvar för 175 kr (om lagersaldot stämmer).
    Gick inte att länka, men man får söka på "ej sikke lej" för att man ska hitta dem...
  • Skumboll

halloj! behöver lite hjälp...
    står i valet och kvalet att köpa en mini a ture jacka till lilleman. men, hur är de i storlek? någon som vet?

• Skumboll

Nova76 skrev 2008-12-31 15:06:28 följande:

har stl 3 år till min son, ca 98 cm lång och 15 kg tung, han fyller 3 i april. Så ganska normala tycker jag
    Tack för svar!
    Hm, tror du man vågar sig på en strl 2 år till en liten som är 83 lång och väger 13,5 kg? Eller blir det för stort tro? Vill ju gärna att han ska kunna ha den tills han inte behöver jacka mer i vår...
  • Skumboll

Nova76 skrev 2008-12-31 15:11:20 följande:

tror att min son hade kunnat ha en stl större också så jag hade nog kört på 2år om jag var dig,
    Toppen. Tack!!
  • Skumboll

smillie skrev 2008-12-31 15:21:43 följande:

Min dotter är knappt 1 år väger 12,5kg och är 84 lång. Jag köpte storlek 86 till henne och den är stor i storlek. I affären sa dom att miniaqtures jackor är rymliga. Osäker men den jag köpte tror nog att den räknas tilll baby storlek. För det fanns inte 1 eller2 år när jag köpte min i höstas.
    Jag kommer att kunna ha denna även till våren tror jag iallafall....
    Hm, vad svårt det blev nudå...
    Vad är det för jacka du har till din dotter?
    Den jag hade tänkt är i barnstorlek, tror att 2 år motsvarar strl 92. Kanske blir för stort alltå...men jag hittar verkligen ingen i 86.
  • Skumboll

Hehe, fick nyhetsbrev från batinki att de började med sin vinterrea (40%) på webben idag, undantaget var nyheterna från molo.
    Stog inget om nova star så jag norpade snabbt ett par byxor. Nu verkar de vara borttagna från sidan. Får väl se om jag får ett par ändå...

• Skumboll

Kristyr skrev 2009-01-01 15:21:26 följande:

Skumboll skrev 2009-01-01 15:15:03 följande:
    Hur får man reapris då?
    Ange kod "vinterrea" i kassan.
  • Skumboll

lillronya skrev 2009-01-01 15:23:36 följande:

JAg hann också vara lite snabb där.
    De kan väl egentligen inte neka?!
  • Skumboll

lillronya skrev 2009-01-01 15:25:48 följande:

Nä det kan de inte, eftersom det inte stod något undantag. Egentligen var det lite molo jag var ute efter, men Ns fick gå före nu.
    Man får ju passa på när det var bra pris!
  • Skumboll

AnnaFreja skrev 2009-01-01 15:30:33 följande:

Var det även 40 % på nedsatta plagg?
    Nä, på ordinarie priser.
  • Skumboll

Ari Gold skrev 2009-01-01 16:25:16 följande:

Och hur kollar de det då? Vad stod det exakt i nyhetsbrevet?
    De ändrar orden manuellt, precis som buttelina skrev.

Såhär stod det i nyhetsbrevet:

"Hej!

Här kommer vår nyårsraket till er!

40% rabatt på alla ordinarieprisvaror i webbshoppen (dock ej nyheter från Molo)!

Rabatten dras utifrån ordinariepris och det kan därför hända att summan på ordern skiljer sig från det ni skall betala. Avvakta därför med betalningen till dess att ni får det manuella bekräftelsemailet.

Ange följande rabattkod i kassan: Vinterrea

Det kommer inte stå något i webbshoppen om rean idag utan det går jag ut med först imorgon så att ni får förtur. Observera att vi inte har rea i vår fysiska butik ännu.

Passa på att fynda :)

Soliga vinterhälsningar och god fortsättning,
    Anna på Batinki"
  • Skumboll

SmillaMilla skrev 2009-01-02 07:32:17 följande:

Någon som fått veta något från batinki?
    Nä! Segt...
  • Skumboll

ÖNadja skrev 2009-01-02 14:42:42 följande:

Ang. BATINKI, jag beställde igår kväll (kanske vid 19..? =) ), jag har ännu inte fått nån order bekräftelse! Nu när ja va in på sidan så är det ju slut av en del saker ja beställt, tänk om min beställning aldrig kommit fram? Fast ja har fått order nr, 1468! Hur går de för er andra som beställd därifrån?
    Tror att det tar lite tid för henne att gå igenom alla beställningar! Jag fick mitt bekräftelsemail 12.30 och jag hade ordernr 1410.
  • Skumboll

ÖNadja skrev 2009-01-02 14:57:41 följande:

Skumboll skrev 2009-01-02 14:49:00 följande:
    När beställde du?
    Igår klockan 15.
  • Skumboll

VeraP skrev 2009-01-06 15:34:38 följande:

Hej, jag skulle ju inte shoppa mer, men... Hur är Katvig-tröjorna i storlek? Katvig brukar väl vara små? Sonen är mellan 86-92 nu - köpa 98?
    Omg, 98? Hur stor är M egentligen? Jag har 86 till S.
  • Skumboll

VeraP skrev 2009-01-06 15:47:49 följande:

Skum, kul att se dig! Även 86 i Katvig alltså? Tänkte att K är ju små normalt.... Ska jag satsa på en 92 då. Han är ju som sagt mittemellan 86-92. Snacka om i-landsproblem.
    Har legat lite lågt här ett tag.
    Om det är höstens tröjor tycker jag inte att de är så små faktiskt. Jag skulle absolut inte tagit större än 92 iaf. 86 passar som sagt S och han är väl 83 lång och väger närmare 14 kg. Men då tycker jag å andra sidan inte alls om förstora kläder.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!