-
ne precis.. dom e absolut värda en stor julros:))))Lokatt skrev 2008-12-20 00:28:47 följande:Thats me skrev 2008-12-20 00:20:44 följande: Samma för mig!! Toppen kontakt mitt i natten! Och de har inte ens web-shop igentligen! -
har lagt in mina kalenderfynd i bildtråden.. finns oxå i mitt galleri under kalenderköp 08a
:))))
-
kajsan:) meeeeeeeeeeeee toooooo pliiiis
-
blidde lite mer katvig igår:)
brunrandig velourjacka och bruna velourbyxor:)))
idag kom molovantar på posten:)
-
PUST.. Tur att kalendern är SLUUUUUUUT nu -s- jag blir utfattig på den
idag har det blivit..
katvig veolurjacka röd/blå samt byxor till
strumpor röd/blå och grön/blå
en idatT tröja och ett nytt veolurset katviog Blått/grönt då det andra jag köpte va STOOORT så det tog en kompis över
Plastisock set Gul/vit/svart
-
dom e STOOORA i stl.. men köp en 80 då så kommer du mitt emellan -s-LillaÄrtan skrev 2008-12-28 22:01:22 följande:Jag vet att det blir tjatigt men orkar inte läsa tillbaka typ 100 sidor.. Någon som vet hur Plastisock är i storleken?Sugen på en sån munkjacka åt min lilltjej som drar allt mellan 74-86... -
hmm någon som vet något om att Katviog veolurjackor ska ha dåliga dragkedjor/sömmar????
-
vad är rabattkoden till batinki
-
-
det e ju en jätteskillnad på färgerna.. ¨
jag har3 dressar till agaton från plastisock som jag bara älskar:)))
finns i mitt galleri under kalendershopping-08
-
http://www.blocket.se/vi/19090000.htm?ca=17_sLilla Ego 07 skrev 2009-01-17 22:29:56 följande:Hej.Någon som vet om det finns några Molo overaller kvar i storlek 98 någonstans till ett bra reapris?Köpte en snygg grön overall i höstas till 30% vilket är ok men skulle gärna vilja ha den lite billigare än så :)Är riktigt nöjd förutom att den är lite svår att få på ibland på en trilskande 20månaders, men han blir ju större och de borde då bli lättare.
molo overaller och jackor till 40% -
jag va in en runda på första klass idag.. det hängde en eller två molo lurv overaller i butiken till 50%.. kollade doch inte stl.. vill minnas att det va de blåaanette 81 skrev 2009-01-21 20:33:08 följande:www.eleraff.se/Default.aspxwww.harmonibarn-butik.nu/Shop/Index.php?sArtI...www.lillamax.se/boutique/component/page,shop..../www.1klass.se/E-handel/finns nog fler -
hej..
någon som vet någon internetaffär med LITEN JAGs sovpåse med texten GODNATT MIN SKATT???
-
Lejån skrev 2009-01-27 11:16:39 följande:www.barnlycka.se/product.asp?product=2182*enkelt med google*åhh ni e ju underbara:))))
vet ni någon som har MOLOS motocrosströja CROZZ i stl 104-110-116???? -
den butiken är stängd:(milimina skrev 2009-01-27 11:49:27 följande:jag fyndade den på rea hos minidani vet inte om det finns kvar dock. -
va in på KROKODILIA i växsjö igår men den fanns bara i stl 122 där o det e liiiite stort..:((
Åhhhh Vill ju ha den ju -snyft-
-
Åhhhh Lollo e lycklig nu:))))
jag hittade en Molo motocrosströja i stl 116 hos ELERAFF :))))
så nu e den min min min:)))
-
åhhh nu har jag presis köpt en ju asgSmultronhjärta skrev 2009-01-27 11:57:24 följande:Är det denna:www.tradera.com/MOLO-troja-med-motorcyklar-11...Isf finns den i 104 på Krumelur och sen såg jag nog ngn på Eleraff med..
hade jag sett den så hade jag budat på där ist:((((
jaja säg den lycka som varar länge -s-
hoppas att den går ÖVER 209:- som jag fick ge hos eleraff -s-