• Tuffelisa

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Svar på #1278
    De har kvar gårdagens erbjudande kvar tills imorgon och så har de cheeky monkey idag också :)
  • Tuffelisa

FL Lisa skrev 2008-12-03 22:18:16 följande:

hmmm...men jag tror att kapten kaos och prinsessan i alvik hade i alla fall tröjan och dom har ju 40% på allt. jag vet dock inte om dom hade tightsen. Men du kan ju ringa imorgon och höra...jag antar att dom kan skicka..dom har i alla fall ute en annons på blocket om moloveraller nu som dom erbjuder sig att skicka. dock inte fraktfritt..men 4o% rea är ju trevligt
    Har aldrig varit i den butiken, fast jag bor i närheten :(, finns det något att fynda där i storlek 98-110 eller är det utplockat?
  • Tuffelisa

FL Lisa skrev 2008-12-03 22:24:58 följande:

jag kollade tyvärr inte så stora storlekar då min grabb håller sig till 80 eller 86 än. Men jag vet att jag såg flera lurvar i stooora storlekar och en del molotröjor i stora storlerkar. Fanns säkert mer också som jag inte kikade på. Jag tyckte det fanns en hel del skoj där faktiskt.
    Tack så mycket för tipset! Åker dit imorrn o fyndar
  • Tuffelisa

Duntoffla skrev 2008-12-03 22:40:20 följande:

Tuffelisa- är lite insnöad på Molo och menar så klart Molo overall 
    Jag har redan overall för i år, köpte den redan första veckan den kom, tråkigt nu när alla rear den hur mkt som helst :(, men skulle vilja ha lite tröjor bl.a den med blomprintet, älgprintet och katter och kanske en fiery red tröja
  • Tuffelisa

Go kväll alla shoppare
    Såg tidigare i tråden att någon hade fyndat shampoodle, vart kan de tänkas finnas?
    Å så en OT fråga sry, finns molos nya tröja, den med blomprint och pärlmönster på ärmarna i större storlekrar än baby? Har sett en med det printet i 92+ men den hade randiga ärmar :-/

• Tuffelisa
    Svar på #1492
    Såg nu att eleraff har höjt priset på tröjorna i vårkollektionen till 379kr undrar om det blir så överallt
  • Tuffelisa

Hur är shampoodles tracksuits i storlek? Om min dotter har ca 98/104, kan hon ha 90+ eller ska man satsa på 100+
    Hon är ca 97cm lång och väger 16kg

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!