• milimina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

tinkerbell74 skrev 2008-12-02 22:00:27 följande:
    EST - heldräkter bla från Molo, IdaT, Katvig
    en molo space i heldräkt också kanske? hmmm.....

får sova på saken
  • milimina

de småfolksgrejer vi har haft har jag tyckt varit normala i storlek. fast då är ju junior den där spinkiga sorten, så det kanske inte säger så mycket han har iaf en tröja med lejon på som han använder nu och den sitter bra, den är stl 2-3 år om jag inte minns fel. motsvarar typ en 92. han kan nog ha den uppåt 3 år också, förutsatt att ärmarna inte blir för korta då. det är sällan han växer ur kläder på bredden

• milimina
    Tjejtriss skrev 2008-12-03 18:40:29 följande:
    Strl 1-2 år är det nog då (86/92)
    yes - jag var tvungen gå och kolla trodde jag köpte en större stl men det stämmer att det är en 1-2år/86-92
  • milimina

fan en mikk-line ville ju jag ha till junior, och så finns de inte i storlek! 104 blir för stort till nästa vinter. fan fan fan.

• milimina
    Nogula skrev 2008-12-09 22:21:41 följande:
    Det varierar jättemycket. Jag har haft både de som varit jättesmå, normala och stora i storlekarna
    hade för mej det nåja jag chansade
  • milimina

jag har köpt:
    spacetröja molo
    bodysuit space molo
    body space molo
    lurvoverall kik kid
    lurvmössa kik kid
    speedymössa kik kid

förra året handlade jag jättemycket tyckte jag... hittade mycket fint. men det är kanske mer utplockat i 98? och så tycker jag junior är lite för stor för bodysuits nu, såna är med mycket. har köpt några till bebisen men nu väntar jag mest på rejäl rea. typ halva priset i fyndhörnan som på wiells, fast jag hittade inget där.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!