• lillebror ja

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

...finns Bennetton kvar??? Skämtar När min stora flika var liten hade hon bara Benneton kläder... Vi shoppade ofta o Skåneland och i Danmark. Jag skulle grna vilja ta upp det märket igen - Vet någon om man kan nätshoppa eller är det bara fysisk butik som gäller??

• lillebror ja

kan nån hjälpa mig... jag var inne på någon sida och hittade gulliga babykläder. Märket var danskt och kläderna hade små söta djur på sig typ apa,tiger och sånt... Klädmärker har namn efter Djuren som har samma namn som någon sagobok...
    Vet någon vilket märke det är???

• lillebror ja

HemmaHosSofi-
    Vilken skötväska är gu på jakt efter?? Jag vill oxå ha men kan inte bestämma mig... Skulle vilja ha rosa men den är så "grisskär"....

• lillebror ja

Detta märke har jag missat helt!!! Har hittat en jättesnygg "Carry All" - Vill ha!!! Har du någon bild? Vet du om de är tunga??? Jag skämtar inte - har en skötväska som väge nästan 4 kg - opackad!!!

• lillebror ja

har handlat hos Toddler - köpte ett top set till min bugga - var inte nörj med färgen - skickade tillbaka - fick pengar snabbt tillbaka. Bra företag med mycket god mailservice!!

• lillebror ja

Det är väl en helt OK vagn att ha som x-tra vagn ... Själv så hyser jag INTE STORA känslor för Brio... men... smaken...

Jag gillar Scooter bättre!! Men plats, mer liggläge och mer ombonad.
    Vilken färg blev det??

• lillebror ja

...är det någon som ser Gaia skötväskor till ett bra pris så kan ni väl hallo här lite.... Tack!!

• lillebror ja

Ni som kan det här med rea....
    skötväskor???
    brukar det komma rea på dem eller???

• lillebror ja

Jag och mitt tjatande om skötväskor... blir knäpp på Gaia.....

Tänkte köpa från (tror det var) babyshop som hade i adv kalender men tänkte att jag väntar lite till ..... osv..... men nu vill jag verkligen ha en Gaia väska. Och givetvis till ett mirakelpris

• lillebror ja

jag som varit lite off här ikväll - vilken butik är det som gäller??

• lillebror ja

Jag behöver regnställ i storlek 122/128 till min tjej. Vart???

• lillebror ja

villl köpa didriksons overall till mina små till nåästa säsong. Någon som har en jussste länk till braiga priser??

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!