• AlexandraLuleå

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Madeleine skrev 2008-12-17 23:27:51 följande:

Är det någon som vet var jag kan hitta molos lila byxor med vita prickar på om detta nu har funnits. Fick en Molo tröja i present med mönster på magen och lila ärmar med vita prickar på måste ju finnas något som matchar, eller vad tror ni? Kram
    nu vet jag inte vilka strl dom har, men på eleraff i rea kategorin finns det, dock låg inte bilden ute på just dom lila, utan det fick man inte reda på fören man klickade i "färg" rutan
  • AlexandraLuleå

AlexandraLuleå skrev 2008-12-17 23:39:26 följande:

Madeleine skrev 2008-12-17 23:27:51 följande:
    nu vet jag inte vilka strl dom har, men på eleraff i rea kategorin finns det, dock låg inte bilden ute på just dom lila, utan det fick man inte reda på fören man klickade i "färg" rutan
    fanns upp till strl 74 bara
  • AlexandraLuleå

idag har äntligen mitt paket kommit från gucce
    så snygga leggings, ett par mönstrade byxor från molo och ett jättehärligt bäddset till kommande bebis *myser*

nu vill jag abra ha lite mer rabatt på molo någonstans, vill ju köpa space bodyn/suiten bla, och gärna några från den lite äldre kollektionen...

• AlexandraLuleå

buhu, har precis fått ett mail från wiell, beställde för en vecka sedan och fick nu beskedet att en body inte fanns

att jag inte fick reda på det tidigare för då hade jag kunnat köpa den på rea någon annan stans, fick 20% på en valfri vara vid nästa köp iaf, LITE plåster på såret....

• AlexandraLuleå

kollade igenom högen med kläder som jag köpt nu under julkalendern *hjälp*

det var tom mer än man trodde

jag vill ha rea på MOLO, tycker att det varit dåligt med det

• AlexandraLuleå

Kristyr skrev 2008-12-19 20:22:09 följande:

AlexandraLuleå skrev 2008-12-19 20:20:02 följande:
    Hjälp säger jag med Men som liten tur är att jag köpte endel 68 som han precis har börjat använda och nu så måste jag ju köpa på mig ett lager av 74 Och jag har nu fyllt lagret av suits i stl 74 (bara molo)
    jag har ju sån "tur" att när jag köper flickkläder så kan jag verkligen köpa vilka strl som helst då dottern inte kommit än
    så här läggs det på lager lite, största strl jag köpt till henne är strl 74, sen har jag köpt lite till yngsta sonen med i strl 86, han är ganska liten av sig så dom lär ju hålla ett tag för hans del
  • AlexandraLuleå

hm... är man snål om man inte vill betala frakt på 64kr för 4 heldressar?

• AlexandraLuleå

ÖNadja skrev 2008-12-19 21:06:38 följande:

AlexandraLuleå skrev 2008-12-19 21:05:13 följande:
    de är du inte! =)
    visst det är ju bra rabatt, men kändes lite väl mycket med den frakten
  • AlexandraLuleå

kan inte någon lucka ha iaf 40% på molos kollektion idag så blir jag glad

• AlexandraLuleå

ja 30% e ju ok, men med tanke på hur tusenlapparna runnit nu så måste det avra 40% för att jag ska köpa

att jag shälv unnade mig en klippning idag för 1600kr gör inte plånboken tjockare direkt

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!