• AochJsMamma

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

leson76 skrev 2009-01-25 19:29:34 följande:
    Jo, men lurvoverallen är ganska slutsåld i de svenska butikerna. På mads og mille fanns måånga fina färger :)
    Sant, så sant!!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma

Nån som vet om det brukar ta ett tag innan man får nåt bekräftelsemail elle rliknande från Eleraff? Eller skickar de bara paketet utan att ha mailat nån bekräftelse på beställningen?

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-01-28 15:49:17 följande:
    Har hittat en fin lurv i storlek 80 men då dröjer det väl innan dottern kan ha den om hon är ca 62cm lång nu.
    vart då?
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2009-01-29 23:16:40 följande:
    Fick mail från klkids att man fick 10% extra rabatt om man skrev in en kod,jag gjorde det men det drogs ju inget extra
    vad var det för kod? ska beställa därifrån...eller var det bara på reaplagg? ska beställa till ordinarie pris.
  • AochJsMamma
    amk skrev 2009-01-30 08:23:42 följande:
    Jag sparar alla kläder till eventuella syskon !
    samma här! men ibland undrar jag vem jag försöker lura...kommer garanterat att köpa lika mkt ändå till nästa oxå, har såååå svårt att låta bli!
  • AochJsMamma

Nån som har en rabattkod till KL kids? Vet att det nämdes för ett tag sen...nån som vet? Ska lägga en beställning men känns ju alltid snäppet bättre med en sjysst kod!

• AochJsMamma
    tinkerbell74 skrev 2009-02-01 22:26:23 följande:
    "extra" Om du beställer över 300 kr så får du 10% extra med den koden
    TUSEN tack!
  • AochJsMamma

När jag ändå håller på....nån som nån kod till Matador? Ska beställa några Molosar där oxå...pls

• AochJsMamma
    tinkerbell74 skrev 2009-02-02 11:38:02 följande:
    Appropå att gilla och inte gilla.... Är det nån här som handlat eller varit i kontakt med Spojl på senaste tiden (senaste 2-3 veckorna)??
    jag var där idag o handlade...i butiken dock, inte webbshoppen.
  • AochJsMamma
    summertime123 skrev 2009-02-03 22:51:36 följande:
    hoppas nån är vaken o kan hjälpa mig Är ute efter en snygg hoodie till sonen, kollade in kik kids velour på modelmini men 250 känns lite dyrt. *snåljåp* finns d nån bättre rea på kik kid nånstans? Hur är de i storlek?? Sonen har nu 92 i t.ex po.p's tröjor kan man ta 92 i den oxå isånnafall? o så såg jag en snygg tröja fr ej sikke lej... är de stora lr små i storlek?tacksam för svar
    tycker KikKidsen är supersmå, visserligen är vissa av deras plagg mer normala i stl än andra, men överlag små. Min son har 68, eller framförallt 74 nu och jag har köpt 80 i hans KikKid kläder o de passar pefekt. Så gå upp en stl eller två.
  • AochJsMamma
    malinoski skrev 2009-02-04 09:23:15 följande:
    Nu till något roligare..Är det någon som vet om det fortfarande går att hitta Nova Star jeans på rea?
    puffar för den frågan.....kollat runt men hittar inga..
  • AochJsMamma

hade inte vissa betalt 250 för fyndlådan? nu står det 499?? hmm....(minidani)

Ang KikKid anoraken så är den suuuuperliten i stl...sonen har stl 92 på sin o han är ca 6mån..men den är fin o varm o go!

• AochJsMamma

Nån som vet om det nånsin brukar bli nån liten rabatt på nån shop som har Molo så här tätt inpå lanseringen av pre spring?? Redan köpt en Molo lurv till sonen men vill ha en till i en annan färg...svårt att motivera till sambon, men såååå mkt enklare om det var rabatt! Japp, just den har han stenkoll på vad den kostar, tyvärr...

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!