• NovaAlexandra

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

FlowerPowerMama skrev 2009-01-05 10:49:40 följande:

Ja, varför skulle man inte få det?
    för att det är trettondagsafton.
  • NovaAlexandra

varför får dom rea nova star då+ jaja, jag köpte fem par och två munkjackor, man får ju passa på

• NovaAlexandra

Tabby skrev 2009-01-06 23:31:07 följande:

Attans nån snnodde mina jeans pprecis när jag skulle betala
    vilken storlek?
  • NovaAlexandra

Tabby skrev 2009-01-06 23:33:23 följande:

NovaAlexandra skrev 2009-01-06 23:31:46 följande:
    104 baggy jeans och 98 grå army....
    du kan få köpa mina, om jag fick några vill säga...
  • NovaAlexandra

Tabby skrev 2009-01-07 19:36:36 följande:

Är den normal i storlek?
    det vet jag inte, den såg normal ut, men jag provade den inte.
  • NovaAlexandra

jag har fått en avi från hippo, ska bli intressant att se vad som finns i det paketet.

• NovaAlexandra

jag tycker att pops overaller är jättedåliga, dom går alltid sönder vid tejpningen i benen och så blir det massa hål längsmed insidan av benen. jag har reklamerat flera. reima är bättre tycker jag, och nu har vi hms i cordura och den är toppen!

• NovaAlexandra

har ni bra erfarenhet av minpluddevutt? dom verkar inte svara på mejl, är det bara mina?

• NovaAlexandra

Magda78 skrev 2009-01-19 16:39:38 följande:

NovaAlexandra skrev 2009-01-19 16:33:07 följande:
    Har bara jättebra erfarenheter av de om jag har handlat där många gånger
    jag har handlat flera gånger och alltid fått grejerna. men dom svarar inte på mejl. knasigt. jag får väl ringa.
  • NovaAlexandra

har någon handlat hemligt paket från minidani innan och vet vad som finns i ungefär? är det värt pengarna?

• NovaAlexandra

jag fick massor av kläder i mina paket från minidani, men inte så mycket som vi gillade tyvärr. jag köpte fem paket, tre och fem år. fick FITN manchesterbyor och leggings, en t-shirt från lundmyr, från sophie catalou fick jag en jacka, en skjorta, två klänningar, ett par leggings, två par byxor, en kjoloch två tröjor. från teas fick jag en skjorta, en blus, en tröja, en kofta, en baddråkt, ett par joggingbyxor, ett set med byxor, kjol och tunika, en t-shirt av märket posh baby och en underbar klänning från victoria rose. alltså 24 plagg om jag kan räkna.

• NovaAlexandra

Tezz80 skrev 2009-02-11 08:08:06 följande:

Hur lång tid har det tagit innan ni fått era paket från minidani?
    dom mejlade mig idag och frågade vilken skötväska jag ville ha i mitt paket. dom höll på och packa frö fullt sa dom. sist tog det två-tre dagar.
  • NovaAlexandra

Lejån skrev 2009-02-11 18:28:53 följande:

Åh, vad fick du välja på?
    dom med prins/prinsessa på eller den som heter beatrix och en till som jag inte minns nu.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!