• Viblir4

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Åh är också sugen på en Didrikssonjacka- hur är de i storlek? Sonen är 97 cm nu och jag tänker den till nästa säsong alltså.

• Viblir4

Tack för ditt svar!
    Men jag vet ff inte om 100 el 110 skulle passa...100 lär ju vara på gränsen men 110 alldeles för stort. Eller?

Flisan83 skrev 2009-01-11 11:53:09 följande:
    Jag tycker att jackan är tämligen normal i stl. Min son på 2½ har stl 100 nu och då är den något förstor. Ingen aning om hur lång han är dock men väldigt normal. Han drar 92/98 i vanliga kläder.Jag är big fan av Didriksons vinterkläder och har alltid haft det på sönerna....
  • Viblir4

Underbart- vilken service!

Flisan83 skrev 2009-01-11 12:00:39 följande:
    Jag kan springa ner och ta ett kort på 100 respektiva 110 om du vill....passar på att mäta lite samtidigt? Bild kommer snart!
  • Viblir4

Och då passar jag på att fråga hur Small Paul Julius-tshirts är i storlek? Har hört att det är jättesmå...

• Viblir4

Hej igen Expertpanelen! Ni har så grym koll här så jag fortsätter att fråga...Någon som vet nån Molo-overall i stl 110 som finns på rea? Alla färger intressanta utom lila.

Är annars lite sugen på Nanook men tycker de har lite trista färger...Någon med erfarenhet av deras overaller?

• Viblir4

Haha, och jag har min svarta Sobeadress- ääälskar!

Zasata: skurk-kids har ju rea på Small Paul!

• Viblir4

Zasata: de har alltså 50% rea som dras av i kassan

• Viblir4
    Tindrisen03 skrev 2009-01-14 15:45:29 följande:
    Vad är adressen till skurk-kids??
    www.skurk-kids.com
    Riktigt bra service och jag blev otroligt bra kompenserad när jag beställt en vara som tyvärr var slut!
    Cool
  • Viblir4
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-14 19:59:28 följande:
    Jag har köpt ett par till dottern på skurk kids. Och det blir första och sista beställningen därifrån. 2v leveranstid och dålig kontakt, nej tack!
    Oj vad konstigt. Min erfarenhet av dem är TOPPEN!
  • Viblir4
    Lejån skrev 2009-01-17 17:05:31 följande:
    Måste fråga er experter här.... Hur är Molos vinteroverall?? Råkade köpa en sån idag utan att veta ngt om den. Smart!
    Underbar!
    Vi har två overaller och en jacka till vår son i år och vi är supernöjda och kommer köra Molo nästa säsong med! Glad
  • Viblir4
    corrob skrev 2009-01-17 19:03:19 följande:
    hmm nu blev jag lite fundersam, kollade storleksguide, 86 är för 1-1 1/2 år. min dotter blir 1 1/2 i november/december. Undrar om det kommer räcka med en overall hela vinter, 92 kommer nog bli stort i början och 86 kanske inte räcker hela vintern :O hur ska jag göra? Pls säg att molos overaller är stora i storleken? :) haha.
    de ÄR stora i stl
  • Viblir4
    Buttelina skrev 2009-01-25 16:10:32 följande:
    det finns inte till så billigt pris. du lär inte hitta den billigare.
    precis! och för att slippa frakten får du shoppa lite mer helt enkelt! Penga mun
    mycket konstruktiv lösning!
  • Viblir4
    H04 A07 skrev 2009-01-26 13:55:06 följande:
    Någon som hört något från modelmini om de fått någon shampoodle?
    har inte hört nåt så jag utgår från att jag får en. hoppas jag!
  • Viblir4

och jag har inte fått shampoodle ännu...beställde också i söndags! har inte hört nåt alls så jag hoppas på morgondagen!

• Viblir4

Idag fick jag paket från Modelmini med bla orange Shampoodle och en underbar Mini A Ture-anorak i en riktigt härlig blå färg! Gillar inte blått annars...men den här jackan är grym!Cool

• Viblir4
    Svar på #12729
    Bina skrev 2009-02-11 19:26:55 följande:
    NovaAlexandra... du är galen! Tur du tar hem prylar på chans så kan jag shoppa av dig sen
    Eller hur! 
    /Droppen
  • Viblir4
    Bina skrev 2009-02-11 19:43:58 följande:
    Viblir3 :vågen:
    :tumsup:
  • Viblir4
    solstraalen skrev 2009-02-13 20:26:25 följande:
    Aldrig testat deras jackor.  Kanske skulle göra de?  HAr du någon bra sida att rekomendera?Angående strl så har hon 104/110 på tröjor nu.104 på en vinterjacka från lindex, men den e på gränsen till för liten.Vill samtidigt inte ha en jacka som hon kan ha i höst oxå. Trist  å ha kläder såå länge
    Jag rekommenderar verkligen Nanook, snygga och otroligt slitstarka. Och ja, de är mycket rymliga!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!