Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Åh är också sugen på en Didrikssonjacka- hur är de i storlek? Sonen är 97 cm nu och jag tänker den till nästa säsong alltså.
Åh är också sugen på en Didrikssonjacka- hur är de i storlek? Sonen är 97 cm nu och jag tänker den till nästa säsong alltså.
Tack för ditt svar!
Men jag vet ff inte om 100 el 110 skulle passa...100 lär ju vara på gränsen men 110 alldeles för stort. Eller? ![]()
Underbart- vilken service! ![]()
Och då passar jag på att fråga hur Small Paul Julius-tshirts är i storlek? Har hört att det är jättesmå...
Flisan: STORT tack, det blir en 110:a!
Hej igen Expertpanelen!
Ni har så grym koll här så jag fortsätter att fråga...Någon som vet nån Molo-overall i stl 110 som finns på rea? Alla färger intressanta utom lila.
Är annars lite sugen på Nanook men tycker de har lite trista färger...Någon med erfarenhet av deras overaller?
Haha, och jag har min svarta Sobeadress- ääälskar!
Zasata: skurk-kids har ju rea på Small Paul!
Zasata: de har alltså 50% rea som dras av i kassan

och jag har inte fått shampoodle ännu...beställde också i söndags! har inte hört nåt alls så jag hoppas på morgondagen!
Idag fick jag paket från Modelmini med bla orange Shampoodle och en underbar Mini A Ture-anorak i en riktigt härlig blå färg! Gillar inte blått annars...men den här jackan är grym!