• J esssica

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

SmillaMilla skrev 2008-12-16 11:17:55 följande:

Då kommer den bli super. Svea kommer säkert kunna ha sin i vår också Men jag skulle vilja haft byxorna där det står svea i rumpan. Men slut Annars har hon massor med Svea kläder, alla tycker ju att det är så kul när hon heter Svea så hon får av alla vänner
    Jag älskar sveakläder men än så länge har jag bara dom själv. Men nu var det ju kanonbra pris så då fick det bli en tröja

Tokgulligt ju när hon heter Svea oxå
  • J esssica

J esssica skrev 2008-12-16 11:19:45 följande:

SmillaMilla skrev 2008-12-16 11:17:55 följande:
    Jag älskar sveakläder men än så länge har jag bara dom själv. Men nu var det ju kanonbra pris så då fick det bli en tröja Tokgulligt ju när hon heter Svea oxå
    Eller ja Linnea har en mössa men det räknas ju knappt
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-17 14:05:11 följande:

hörde att dom var toksmala i midjan så jag hoppar över.. vill inte att det ska spänna på lilla magen
    Ska de? Nu beställde jag ju två stycken
  • J esssica

Buttelina skrev 2008-12-17 14:13:15 följande:

japp jag har hört det fån två ställen nu... kik kid brukar ju vara smala.. så det är inget för min lille rulltårta
    vad tror du om de på Kevvan? Han är ju lite smalare än Bia tror jag fast han har ju en liten kula.
  • J esssica

Hanah skrev 2008-12-17 14:14:34 följande:

Njae... inte toksmala direkt. De sitter inte så hårt på min pojk.
    Hur är han i kroppsformen?
  • J esssica

Hmmm vad osäker jag blev nu.Får chansa annars får de åka ut på T.

• J esssica

Wailea skrev 2008-12-17 14:19:18 följande:

Hej på er! Har de tagit bort storlekarna nu så att man inte kan beställa några Kik Kid byxor? De blev väl helt överrrösta med beställningar.Gjorde en precis innan, undrar om man får några....
    Då kommer jag säkert inte få några Jag beställde precis nyss.
  • J esssica

Wailea skrev 2008-12-17 14:30:29 följande:

Men vad märkligt, jag ser inte storlekar på någon färg av byxorna nu. Alla storlekar och färger kan väl inte tagit slut...
    Nä inte bara sådär på en gång. Min ghissning är att de inte har automatisk uppdatering och massor har beställt så de inte hinner uppdatera.
  • J esssica

Wailea skrev 2008-12-17 15:51:12 följande:

Törs inte göra någon lista på de plagg jag inhandlat längre men har gjort en över de butikerna jag fyndat i under den här trådens levnad i år  ESTSmallkidsMinpluddevuttEleraff FreshmilkMysgrodanGigikidssamt (fynd men ej kalender):SpojlSweetfunkyLuckyLittleMeBabyshopGucceMy-BabyF&FVar har ni shoppat?
    Typ i varje shop som har danskkläder nästan. Rätt illa
  • J esssica

Tjollabolla skrev 2008-12-18 11:07:36 följande:

Haha jag hade det redan innan, jag bor ju i danska barnkläder tråden Den är ännu farligare!
    Tänkte precis skriva detsamma
  • J esssica

Ni skulle gjort som mig ringt INNAN rean började Hon var så gullig och lade undan till mig då på direkten

• J esssica

Nova76 skrev 2009-01-03 13:01:18 följande:

från hippo alltså
    va bra Vad blidde det?
  • J esssica

Nån som kan vara supersnäll och inboxa mig hippos bankgiro/postgiro nr? som jag beställde på telefon så skrev jag upp det men nu när jag ska betala in hittar jag inte lappen

• J esssica

jojoa75 skrev 2009-01-03 13:44:17 följande:

5832-0854Men med tanke på att många här inte vet om de ens får det de beställt *rörigt*, så behöver du kanske inte stressa med inbetalningen, såvida du inte fått info om att allt finns såklart.Fy vilken röra, hade jag vetat det hade jag struntat i det helt!
    Tack så mkt Jodå mitt finns
  • J esssica

Flisan83 skrev 2009-01-03 14:03:00 följande:

Åhh funkade det att göra så? Hon skrev ju tydligt i nyhetsmailet att många hade ringt och frågat men att hon absolut inte la undan....
    Till mig gjorde hon iaf det Jag la undan Nova star
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!