• 3småttingar

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nån som har Kikkids väst? Är den normal i storleken? Kikkid brukar väl vara lite mindre i storlekarna?

ღ Edwin 9 november 2006 ღ Ella 6 oktober 2008 ღ sandrastaar.blogspot.com
  • 3småttingar
    medow skrev 2008-12-09 20:26:45 följande:
    Hur kan det vara 40% på Nanoou leggings om de kostat 109 och nu kostar 113 kr ???Måste vara fel va ??
    Hmm kostar dom inte 189 innan då kanske? 8 och 0 ser ju likadana ut typ. Ingen aning, bara gissning
  • 3småttingar
    Tuffelisa skrev 2008-12-09 22:22:39 följande:
    NU fick jag en orderbekräftelse, så jag hann nog iaf :)Synd bara att storleken var slut på velouren som jag skulle, ha tog en större, hoppas den passar
    om man får en,, är det garanterat att man får sina grejjer då?
  • 3småttingar

Köpte en KIKKID väst på freshmilk när dom hade 40%. Sonen har 86/92 på kläder nu och jag tog västen i 98. Men den är superliten och tajt, ska man gå upp en eller två storlekar?! Det blir liksom 110 då. Nån som vill ge råd?

• 3småttingar
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-11 18:17:14 följande:
    Jag köpte en klänning i stl 80 som är rymlig på min 74, och en luddfleece wrapjacket i stl80 som var för tok förliten runt om men alldeles för långa ärmar  Tyvärr kan jag inte ge dig något bra råd, mer än att hålla med om knepiga storlekar.Tack Everloon!!
    Så störande!! Och lite dåligt av dom webshopparna som inte skriver ut att det är skumma storlekar. Dom får väl prova på nått barn först,, då hade dom sluppit massa returer iaf
    Gaah, känns ju jättekonstigt att ta 110 till ett barn som har 92 ivanliga fall!
  • 3småttingar

Ang det här med distansköp. Jag mailade en webshop och frågade om jag fick pengar tillbaka men dom svarade att dom inte har öppet köp på rabatterade varor.
    Detta gällde ett plagg över 300.  Har jag egentligen rätt att få pengar tillbaka då?

• 3småttingar

Frida S - Det var samma för mig, jag köpte en vara som inte alls var som jag tänkte och mailade och frågade om man kunde få pengar tillbaka. Men det gick inte, tillgodokvitto eller byta till nått annat svarade dom då! Vet inte om man kan skriva vilken webshop här?!
    Vågar man kanske maila o säga att man har rätt till pengar tillbaka.. men de borde ju dom veta.

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!