Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Nån som har Kikkids väst? Är den normal i storleken? Kikkid brukar väl vara lite mindre i storlekarna?
Nån som har Kikkids väst? Är den normal i storleken? Kikkid brukar väl vara lite mindre i storlekarna?
Vad är det för erbjudande som finns kvar så att säga? De flesta har ju haft på alla märken nu?
Babyshop har redan öppnat om jag inte misstar mig? 40 % på Nanoou
Köpte en KIKKID väst på freshmilk när dom hade 40%. Sonen har 86/92 på kläder nu och jag tog västen i 98. Men den är superliten och tajt, ska man gå upp en eller två storlekar?! Det blir liksom 110 då. Nån som vill ge råd?
Ang det här med distansköp. Jag mailade en webshop och frågade om jag fick pengar tillbaka men dom svarade att dom inte har öppet köp på rabatterade varor.
Detta gällde ett plagg över 300. Har jag egentligen rätt att få pengar tillbaka då?
När slutar luckorna? Dom håller väl inte på enda till 24:e?
Är det inga lucköppningar kvar?
Frida S - Det var samma för mig, jag köpte en vara som inte alls var som jag tänkte och mailade och frågade om man kunde få pengar tillbaka. Men det gick inte, tillgodokvitto eller byta till nått annat svarade dom då! Vet inte om man kan skriva vilken webshop här?!
Vågar man kanske maila o säga att man har rätt till pengar tillbaka.. men de borde ju dom veta.
Jag vill ha katvigs brunrandiga klänning i 68 eller 74! Har letat överallt
Om någon ser, HOJTA! ![]()