• amk

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Oj vad jag blir nyfiken på era fyndlådor. Kan ni inte fotografera innehållet och lägga upp en bild?

gick förresten in på webbsidan och såg det fanns en sista chans att beställa fyndlåda idag söndag, men när jag provade fick jag bara ett meddelande om att det var stängt.. ??

• amk

Vilken ålder tjej/kille?

Jag ska prova igen, det kanske var ett tillfälligt fel.

Moonis skrev 2009-02-08 15:31:52 följande:
    amk skrev 2009-02-08 15:02:10 följande:
    Konstigt för jag la precis en beställning.
  • amk

jag har inte testat L&Bs fyndlådor, men jag tycker inte deras kläder är så jätteroliga. Har varit på deras utförsäljningar när de haft halva priset men det är inte mycket man hittar som känns som nåt man vill ha. Det beror förstås på vilken smak man har, jag känner en del som köper bara kläder i deras stil.

pumbalumba skrev 2009-02-08 13:39:12 följande:
    Men så trist att Gucce ska stänga. Har någon av er testat Lingon och Blåbärs fyndlådor? funderar på en sån.
  • amk

jag undrar också!

vilka butiker i sthlmstrakten har schyssta reor just nu??

Höst06 skrev 2009-02-08 18:45:46 följande:
    Har Gucce utförsäljning i butiken?
  • amk

Samma läge här!! Jättesöt ja, men på tok för mycket pengar ändå.
    Så vi får väl tipsa varann om vi ser den på rea framöver

Moonis skrev 2009-02-08 21:54:03 följande:
    Den va jätte söt men för dyr för snåla mig Får se om den finns kvar till nästa rea
  • amk

Själv beställde jag i storlek 4 flicka men min är ju i 80/86 än så länge så jag tänkte lägga plaggen jag gillar på lager tills hon växer i dem. testade skriva att jag kan tänka mig ta mindre plagg också om de har typ 92, undrar om det funkar? tänkte det var värt en chansning.

Moonis skrev 2009-02-08 21:50:15 följande:
    charmmiss skrev 2009-02-08 21:49:11 följande:
    Ja, lite tråkigt att få för små kläder ju.
  • amk

Är de snygga?

Vilken valde du?

Vad är det för märke? Kan man se bild på dem någonstans?

NovaAlexandra skrev 2009-02-11 18:32:38 följande:
    Lejån skrev 2009-02-11 18:28:53 följande:
    dom med prins/prinsessa på eller den som heter beatrix och en till som jag inte minns nu.
  • amk

Nån mer som har lust att visa upp sitt Minidani-paket?

• amk

tack för tipset om minipeople, nu beställde jag en sjöhästpyjamas där från hugin och mumin!

ShuppShupp skrev 2009-02-13 10:20:21 följande:
    Jag vill hitta lita nya byxor till sonen i strl 92. Helst snygga mjukisbyxor. Har två par från Sobea som är jäätefina, ett par röda och ett par gul/orangea... sulle vilja ha svarta också. Helst på rea! Hittar dem hos www.minipeople.se men då är det ingen rea. Iofs har de 10% till medlemmar och fraktritt den här veckan.... Någon som sett Sobea eller andra snygga mjukisar i strl 92 på rea???
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!