Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Myggis: Moonkids kläder är ganska långsmala i modellen.
/4/80 passar på min son i vissa av deras plagg och han är nog lika lång som din.
Bodys är lite mindre men byxor går bra
Myggis: Moonkids kläder är ganska långsmala i modellen.
/4/80 passar på min son i vissa av deras plagg och han är nog lika lång som din.
Bodys är lite mindre men byxor går bra
När man köper frimärken nu så får man oftast frimärken för julpost. Så om butikerna skickar med frimärken och har fått sånna utan att tänka på det så kan det ta tid innan paketen kommer fram.
Distributionstiden på julpost frimärkerna är förlängd eftersom posten räknar det som paket som ska komma fram till julafton.
Hoppas att det är något sånt som hänt och att era paket INTE är borttappade
Tack för tipset om sagoboden föresten
Jag har precis beställt ett pippi regnställ (hade tagit slut där jag beställde tidigare idag), ett bäddset och en vagnleksak. Allt detta för bara 350kr och fri frakt!!
Superbra tycker jag
Är förundrad över hur butiken kan tjäna nånting på det här??
Snabbt nu tjejer
Vilken schampoodle var det som blev dålig i färgen efter tvätt??
Sugen på en svart men är det kanske smartare att ta den röda??
Nyhetsbrev från minipeople: Idag fyndar du filtar&snuttisar till 40% rabatt!.... 10% rabatt till med rabattkod vinter08
vad har era barn för storlek i andra kläder om ni väljer strl 100 på schampoodle?
Jag har oxå beställt en röd nu
Längtar tills den kommer med posten!
Sagoborgen har väl gummistövlar till halva priset har jag för mig
Tror bara att det inte syns att det är en 8 pga av strecket...Nog därför de skrivit dit ordinarie priset för att förtydliga
Åhh vad jag sitter och hoppas på att det ska komma något bra erbjudande på SkipHop saddlebags!!
Säg till om ni ser nåt sånt