• zasata

jo men tyckte det verkade så konstiga stl där? nu brukar hon ha ca 21-23 i skor. men där skulle hon få ha i så fall för ca 4 år?

karmasus skrev 2008-12-17 21:15:15 följande:
    ta samma som hennes skostorlek. Det står både skostorlek och längd i rullgardinsmenyerna vid resp sko.
  • zasata

nöjer mig nog med mina silver mockasiner från minidani. hoppas dom hinner fram innan jul.

sen lite ot igen, men snackade ju om mobiltelefoner. nu har jag äntligen införskaffat mig en blev en W760i. nån som har den?

• zasata

23-24 tror jag

Wailea skrev 2008-12-18 12:53:41 följande:
    Tinyzone inneskor, tänkte ha till innefester och liknande runt jul och nyår Vad har era för inneskor när de har klänning på sig? T.ex om man ska på julfest eller liknande? Har mätt och hennes fötter var 12.5cm undrar om jag ska ta stl 21-22 eller 23-24.... Någon som har dessa och vet hur de funkar om de bör vara precis lagom?
  • zasata

blev inte heller klok. men nästan allt var ju slut i morse tyckte jag. så chansa.

Line80 skrev 2008-12-18 13:17:49 följande:
    jag blev inte klok på storlekarna som stod på minidani.. det stod ju olika under alla tyckte jag så jag har mejlat om mått så blir det iaf rätt sen
  • zasata

dom är stroa i stl. har 80 till min som är 1½ och dom är lagom dom 2 nta är 86 och stora7

Fiffa5 skrev 2008-12-18 17:44:26 följande:
    Ngn som vet hur Nova Stars jeans är i storlek? Kan man ta 92 till en som precis börjat ha 92 eller kan man gå upp en storlek till? Såg att det fanns en modell som var lite smalare än en annan, tror ni båda modellerna passar en flicka som varken är tunn eller knubbig? Beror kanske på hur pösiga man vill att de ska vara?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!