• Love Isac

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

HemmaHosSofi skrev 2009-01-02 10:48:46 följande:
    ååh typiskt!
    MmmmSkrikandes
  • Love Isac
    Duntoffla skrev 2009-01-02 12:08:15 följande:
    den skulle det men jag ser bara saker som hela tiden varit nersatt
    Rean hos Cillen var visst bara i butiken..hörde jag..Ledsensurt sa räven...för långt att ta sig till hbg tycker jag
  • Love Isac
    Duntoffla skrev 2009-01-02 12:23:47 följande:
    Jaha, vad synd! För mig är det aaaaningens för långt Nåväl, överlever det och min plånbok jublar!
    ja det är lite trist...men precis som du sa plånboken blir gla!!Flört
  • Love Isac
    Ari Gold skrev 2009-01-02 11:32:13 följande:
    www.my-baby.se har 50% på vinterns kollektion inkl. nova star (men inga jeans) fast det står inte på hemsidan. De korrigerar i efterhand.
    Vet du om de har fler byxor än dem som visas på sidan?Dem gröna armybyxorna tex?
  • Love Isac
    lillronya skrev 2009-01-02 13:11:07 följande:
    Men hon kommer att rea även på nätet, om ett par dagar, tror jag det var.
    Okej...Men som Butte säger..då är nog det mesta slut...Gråter
  • Love Isac
    The Flohabba skrev 2009-01-06 18:31:10 följande:
    Ingen som vet hur hummel är i storleken??
    små tycker jag...iaf i wct-kläderna...
  • Love Isac
    gambia90 skrev 2009-01-07 09:42:41 följande:
    kidzshop
    Är det bara dem 2 jackorna från NS som det är rea på?Vet du?Är resten slut?eller kan man ringa dit och "fixa"?Fundersam
  • Love Isac
    HemmaHosSofi skrev 2009-01-07 09:48:33 följande:
    Det är nog snarare slut. Gick som smör i solen igår.
    Misstänkte det!Ajja det drabbar ju inte en som inga kläder har precis...SkrattandePlånboken blir ju glad om inget annat!!Tack för svar..
  • Love Isac
    Mamman till två skrev 2009-01-07 23:38:40 följande:
    De paket jag inte fått är:Wiell (23/12)Skurk-kids (28/12)Liten på landet (29/12)paketet från wiell borde hittat hit (de brukar skicka så snabbt).. men det har ju varit väldigt många helgdagar så jag hoppas på lite paket imorgon eller på fredag!!
    Jag har inte heller fått från Wiell...beställde den 29/12..
  • Love Isac

Asså jag börjar bli lite orolig att mitt paket med ett par Nova Star-jeans har kommit bort...GråterBeställde dem ifrån Wiell den 29/12 och har inte fått dem än!!!Betalade samma dag...
    Har skrivit mejl till dem som dem inte svarar på..LedsenDem har ju tagit bort sitt telenr ifrån hemsidan..Någon annan som beställt därifrån ungerfär samtidigt som mig??Fått er beställning eller väntar som jag??

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!