• gambia90

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

snigelina skrev 2009-01-02 11:12:52 följande:
    gambia90 skrev 2009-01-02 11:10:11 följande: Oh, dig ville jag ha svar från Jag har 1470 och du måste ju varit en av de första som beställde!
    hi hi spännande...
  • gambia90
    pucken skrev 2009-01-02 11:22:40 följande:
    på hippokids, är det priserna som står som gäller? så jag vet vad jag ger mig in på
    nej, det dras i kassan med kod :rea
  • gambia90
    pucken skrev 2009-01-02 11:27:44 följande:
    gambiaaha. då är jag med
    och det gäller bara alla kläder under rea kategorin ;)
  • gambia90
    Thats me skrev 2009-01-02 12:01:33 följande:
    vad är rabattkoden till batinki
    vinterrea
  • gambia90

nu fick jag mina reaplagg från hippo, finns i mitt galleri.
    tyvärr fick jag fel randig tröja men det skall väl ordna sig..

så roligt att fynda ;)

• gambia90
    melizza skrev 2009-01-07 09:38:10 följande:
    vilka var det som startade sin rea idag förutom lillaw
    kidzshop
  • gambia90
    Hannahbejb skrev 2009-01-07 19:46:53 följande:
    Fick mitt paket från hippo idag, nr 1509 och 2 av 4 plagg kom. Fast det ena plagget är felmärkt på hemsidan. Hade beställt en småfolkbody grön med äpplen och fick den med som är orange med grodor!! Huu, gillar inte alls orange. Nu tittade jag på hemsidan och insåg att om bildtexten inte stämmer med plaggen så att till den gröna bodyn står det smått orange med grodor och tvärtom. Men det tänkte ju inte jag på utan tittade bara på den stora bilden och att det fanns rätt storlek. Har mailat henne nu och förhoppningsvis går det att ordna smidigt.
    säg inte det du.. fick fel tröja och mailat henne flera gånger men får inget svar...
  • gambia90
    jojoa75 skrev 2009-01-08 12:01:12 följande:
    Jaha, fick paket från hippo idag. Beställde två tröjor.En liten lapp med i paketet:tyvärr var småfolktröjan slut, ditt kort belastas med blablablaIngen ursäkt eller nåt..Dessutom, hade hon SVARAT på mitt mail o berättat detta så hade jag tagit bort ordern, inte intresserad att betala 29 kr frakt på en tröja o inte intresserad av att handla där mer efter sånt här strul. Försökt att ringa oxå, men inget svar. Sååå dåligt skött.....Nån frågade vad hon ljugit om, hon sa att hon hade fått 240 ordrar på tre timmar i mailet, men enligt snigelina så hade hon beställt med fem timmars mellanrum o då skiljde det bara 120 nummer på ordernumrena eller hur det nu var.
    vad var det för tröja du ville ha?
  • gambia90
    Smultronhjärta skrev 2009-01-08 17:50:20 följande:
    Mitt paket kom bort på posten vid förra årets kalender- fick till slut nya varor skickade till mig
    samma här
  • gambia90
    Magda78 skrev 2009-01-09 10:11:45 följande:
    Och jag har en som ligger mitt emellan då Hon är dryga 7 månader och har stlk 74 på det mesta. Så roligt att det kan variera så mycket på våra älskade små.
    min bebis som är 2 1/2 månad har stl 68!   suck vad han växer snabbt...Han kommer ligga på 74 rätt snart ;(
  • gambia90
    Myggis skrev 2009-01-09 11:31:44 följande:
    Köpte NS på Kidzshoppen, men vill ha FLER... Vilka butiker har rea på NS som man kan ringa och som skickar??
    mysgrodan
  • gambia90
    LillaÄrtan skrev 2009-01-15 00:33:36 följande:
    Min tjej är snart 15 månader och jag har alldels just upptäckt heldressarna/bodysuit/jumpsuit eller vad nu nu heter! Hon ser lite ut som en... Jättebebis, haha!Är brukar ni sluta ha heldressar, vid vilken ålder... börjar de se knasigt ut?Sugen på massor av sånna just nu... Helt Molo på rea eller Småfolk
    Min son är 18 månader och har bara bodysuit som pyjamas.
    Jag slutade med bodysuit på dagarna innan han var 1år
  • gambia90

Ingen webbutik men ack så bra rea iallafall:

ett tips till alla er som kan ta er till huddinge centrum.
    Brands- har utföräljning på allt med 50% (de skall flytta) de har bland annat odd molly, gant, peak  mfl. Det är stort och de har mycket kvar!

OBS  ej min butik, ville bara tipsa

• gambia90
    Kristyr skrev 2009-01-30 20:03:08 följande:
    gambia90 skrev 2009-01-30 19:26:27 följande: Men det har de väl haft länge? Det måste ju väl utplockat där?
    Har dom? Jag var där idag och då var det fullt på alla hyllor och stänger....
  • gambia90
    malinoski skrev 2009-02-03 18:28:57 följande:
    Vill bara varna alla för att handla hos Lucca!! De skickade ut nyhetsbrev förra veckan om att de har 70% och på hemsidan står det att det är 70% på ALLT.Jag lade en order men fick en helt annan slutsumma i orderbekräftelsen. (Helt plötsligt var beställningen DYYYR, för det är ju inte billiga kläder de har precis!) När jag ringde dem sa de att det beror på att det bara är vissa varor som har 70%, det mesta jag hade beställt var det ord.pris på. Paketet hade dessutom redan skickats så en hel hög med kläder har nu kommit - och som de nu har dragit fullpris för på mitt kort!Lite märkligt att man då går ut och marknadsför sig på det här sättet, eller vad säger ni?Kommer definivt inte handla där igen - hoppas att inte ni heller gör det..
    fyfasen..är sugen på bra rea...men nej jag bojkottar!!
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!