• Perlan08

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

barbamor skrev 2009-01-11 23:36:38 följande:

Antar att jag är för sent ute... finns det molooveraller eller jacka /byxa i storlek 104 någonstans? Gärna rea!!!
    Jag har sett Molo-overaller i rätt storlakAsko möbelhus i Luleå. De var på rea, 30%. De hade svarta och röda kvar. De kanske kan skicka?
  • Perlan08

Såg att "min pluddevutt" har 50% på mini a ture men ingen overall i sonens storlek fanns det :(

My precious!
    Me wants one =)

• Perlan08

Flisann skrev 2009-01-13 21:38:57 följande:

Perlan08: vilken stl och färg söker du på overall?
    92 i nästan vilken färg som helst förutom rosa, röd eller ljuslila.
  • Perlan08

Ari Gold skrev 2009-01-15 20:32:56 följande:

Blev jätteförvånad nä jag såg att meandi rear sina ytterkläder på webben...det hade jag helt missat! Didriksons jackan jag försökte beställa från hannasihamnen var förståss slut så det fick bli en likadan meandi-jacka till nästa år igen, för då kan han ha kvar täckbrallorna och mössan från i år.
    Hur är de i storlek?
    Är supersugen på en till sonen.
  • Perlan08

Lycka!

Nu har jag köpt en turkos Meandi-overall som sonen ska ha nästa vinter :)

Kollade in deras hemsida i början av veckan och då såg jag inte att de fanns på rea...

Tack Ari Gold för tipset :)

• Perlan08

Ari Gold skrev 2009-01-16 08:11:37 följande:

De är ganska små i storlek!
    Jo, såg det på hemsidan efter jag beställt men hoppas det ordnar sig iaf...
    Sonen är 88 cm i januari-10 och jag beställde en 92.
    Kan det funka tro?
  • Perlan08

Lejån skrev 2009-01-18 15:59:52 följande:

Hm, om han växer som han gör nu kommer han ligga nästan på 90 cm när det är dags för vinterkläder. Då borde en 86:a faktiskt räcka. Jag räknar kallt med att han inte tänker gasa iväg lika många cm varje månad längre.
    Jag var in på Pop och rekade läget inför kommande rea och passade då på att fråga ang. storlekar nästa vinter. Sonen kommer i januari-10 vara 88 cm om han följer sin kurva och då sa hon att vi absolut skulle ta en 92 för annars räcker den inte hela säsongen...
    Tänkte bara tipsa.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!