Är Molos overaller bra, jämfört med typ pop:s? Hur är de i storleken? Stora eller små. Nu blev ju jag med sugen på en
Hade PO.P förra vintern och har Molo denna vintern. Båda är kanon!! Möjligtvis att jag upplever Molo som lite lite rymligare på bredden. Ganska normala i stl. Har stl 104 till min kille som är 97 cm lång men han hade nog kunnat ha stl 98 också.
fröken ida skrev 2008-12-27 17:41:48 följande: Har han rum att växa ännu eller är den exakt?
den Nanoou heldräkt jag har (grön från hösten) är stor i stl. Stl 92 passade sonen 97 cm lång, den var bara lite lite tajt i grenen. Eller så är min felmärkt...
den Nanoou heldräkt jag har (grön från hösten) är stor i stl. Stl 92 passade sonen 97 cm lång, den var bara lite lite tajt i grenen. Eller så är min felmärkt...
Behöver storlekshjälp!!Hur är Hummeljackorna i storlek? Har för mig att jag läst att de är små i storlek? Min lille kille har stl 80 nu men har också börjat med stl 86 i vissa kläder. Räcker det med 86 eller ska man ta 92? Han är 80 cm lång.
har köpt 80 till min minsting, kan mäta om du vill