• loveliva

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

SmillaMilla skrev 2008-12-29 19:57:35 följande:
    Åhhh vad avis jag blir! Vill också ha dem, men alldeles för smått. Men visst var det Hilda som hade rosa pingvin bodyn till de prickiga byxorna?
    Hon har rosa pingvinbodyn, men inte prickbyxorna. Tror det är nikkis tjej som hade den kombon
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2008-12-29 20:04:02 följande:
    aha då måste jag kolla hennes bildgalleri. Vad har du till den rosa pingvin bodyn?
    Jag måste vara förvirrad eller nåt liknande Oskyldig Hilda har inte alls pingvinbodyn, utan SUITEN
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    MymlanB skrev 2008-12-29 21:56:52 följande:
    Ska man skriva in någon kod på Enzo?
    Nej, du får en bekräftelse med rätta summan i efterhand
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Någon som kommer ihåg webbshoppen som reade skip hop ???????
    Glömde lägga den i mina favoriter

Underbara älskade barn
  • loveliva

Har inte barnlyan frakfritt ?????
    När jag kommer till kassan läggs frakt på 36 kr på

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Tabby skrev 2008-12-31 10:13:19 följande:
    loveliva skrev 2008-12-31 10:12:28 följande: De har ändrat detta nu . Men de har istället tagit bort sin minimunorder på 200 kr.
    Ässsh, vad trist, då blev jag snål och struntar i det Skrikandes
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Någon här som handlat på Batinkis rea idag ?????

Jag beställde i eftermiddags men har fortfarande inte fått något bekräftelsemail står ju att man ska vänta på det manuella mailet, men ska man inte få något mail som bekräftar att ordern kommit fram ???

Underbara älskade barn
  • loveliva
    maggan75 skrev 2009-01-01 19:34:00 följande:
    Svar på #8412Jag beställde i em har order nr 1417, jag har bara fått en vanlig bekräftelse men väntar på den manuella
    Hmm då borde jag också fått en bekräftelse med order nummer .... konstigt ....
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Mawe123 skrev 2009-01-01 19:44:12 följande:
    Jag har också bara fått kopian på ordern, hade order nr 1412, men väntar med spänning på mailet där man får veta vad som fanns.Någon som fått det mailet från Batinki än?
    Men VARFÖR får jag ingen kopia ???? Provade att beställa samma saker nu en gång till, men ändå inget mail
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Stormis skrev 2009-01-01 19:58:26 följande:
    Skumt! Kollat skräpposten och att mailen stämmer? (dumma frågor, jag vet), min automatiska bekräftelse kom typ med vändade mail.
    Ja, jag ha rkollat skräpposten & att adressen stämmer. Beställde ju 2 ggr dessutom, väldigt konstigt....
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Stormis skrev 2009-01-01 20:23:10 följande:
    Som sagt, skumt. Men ring som Butte sa. Vad beställde du förresten, finns ju risk att vi beställde samma och du har ju tidigare nummer än mig .
    säg du först
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Har Krumelur någon rabattkod nu ???

Underbara älskade barn
  • loveliva

Nu gjorde jag en ny beställning på batinki med min andra epostadress och fick nu en bekräftelse direkt, bara att be till gudarna att det finns kvar nu då .....

Underbara älskade barn
  • loveliva
    ÖNadja skrev 2009-01-01 21:34:10 följande:
    lillronya skrev 2009-01-01 21:23:31 följande: Nej! är dom lila..hm..åhh. De kan man ju inte ha till en kille?!
    Jodå, det går alldeles utmärkt !!!!!
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    LillaÄrtan skrev 2009-01-02 22:36:23 följande:
    Min lilltjej fick ett par Bobux när hon fyllde år i oktober. Nu har är det läääänge sedan jag såg dem... Har letat här ikväll & jag hittar dem ingenstans!Måste beställa nya mao... dagisstart om 1½ vecka!Någon som vet nån bra Bobux (el lik.) rea???
    Tror minidani har liknande bobux på rea
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Poppilopp har Bobux, men inte på rea tror jag

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Mizz Zunzhine skrev 2009-01-07 17:42:57 följande:
    kidzshopen: Vad är det för rea på Nova star? De är med på rea rutan men de är inte nersänkta eller har jag fel?
    Du måste logga in för att se rabatten. Men tror det är 30 % på det mesta Nova star.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Buttelina skrev 2009-01-07 18:37:14 följande:
    uppdateringen vet jag inte riktigt. men jag beställde på kvällen och fick reda på dagen därpå att allt mitt fanns. BETYDLIGT bättre än hippo
    Ja och till mig ringde hon tom och sa att allt fanns, toppen service !!!
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!