• Kayn

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Tjollabolla skrev 2008-12-07 20:27:07 följande:
    Mja, hyfsat. Fortfarande väldigt snorig och hostig, men mormor ska ha honom imorgon så han får ännu en dag ifrån dagis
    Var hemma förr förra hela veckan och sen två dagar, sambon en, förra veckan så nu hoppas jag vi slipper sjukdom på ett tag. Blir sånt bök efter en vecka eftersom man måste ha läkarintyg om man nu vill ha pengar från FK å det vill man ju
    Mamma till Wilhelm 070114
  • Kayn
    sunmaid skrev 2008-12-07 21:17:20 följande:
    Någon som vet hur GANGSTAR är i storlek?
    Ojämna! :( Jag har köpt samma storlek till sonen på dom plagg jag köpt därifrån och vissa kunde han ha kort tid, andra är fortfarande bra och jag handlade tidigt i våras första gången. En dress med byxa tröja tex där tröjan är för liten men byxorna är långt ifrån urvuxna :(
  • Kayn
    Tjollabolla - var och shoppade lite Moon på "runda magar" här i stan idag, så mycket fint dom har! Kanske borde ta sig dit oftare Lite ot så där *S*
  • Kayn
    Tjollabolla skrev 2008-12-09 21:42:19 följande:
    ÅÅÅ jag ÄLSKAR den affären. Livsfarlig att gå in i Synd att dom sällan har bra rea dock.
    Fast jag var nöjd med den rean jag köpte, fick lite extra oxå....lite lurigt så där
  • Kayn
    Tjollabolla skrev 2008-12-09 21:46:47 följande:
    Oh har hon rea nu? Vad köpte du? Jag är ju ledig imorgon....
    Jo det är lite rea nu, syns även lite av det på hemsidan. Jag köpte dom brun plyschcuffpantens och matchande tröja samt brun/gulrandig tröja och v-jeansen från Moon. Dock ska jag lämna tillbaka jeansen imorgon för dom höll inte riktigt uppe på min lilla smalis. :( Men jag köper nog en Snoozy tröja istället då
  • Kayn

Räcker det med att gå upp en storlek på Kik Kid eller ska man slå till med två?

• Kayn
    zasata skrev 2008-12-09 22:32:03 följande:
    jag vill ha brand hänglsejeansen, INGEN som vet hur det är i stl? skandal ju ;)
    När sonen hade frottedressen i 86 kunde han även ha en av deras långärmade lite tunnare tröjor i strl 98, visserligen lite tajt i modellen men jag tror ju inte dom är jättestora heller. Jag hade nog köpt minst 92 nu, han har ung 86/92.
  • Kayn
    Tjollabolla skrev 2008-12-09 22:34:02 följande:
    Vart finns dom? Har ingen aning om hur dom är i storlek...
    Finns väl på Toddler?
    zasata skrev 2008-12-09 22:36:44 följande:
    stl 2 eller 3 år finns ju? kanske 3 år då? inget kul om det är tokstort men hon är lång och smal. oc hstår ju att dom är små..
    Jag hade nog tagit tre år isf
  • Kayn

Zasata - fast jag tror ju inte det, två år blir ju lite väl lagom då ju...iaf för min son som fyller om en månad

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!