• Flisan83

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Viblir3 skrev 2009-01-11 11:58:16 följande:
    Tack för ditt svar! Men jag vet ff inte om 100 el 110 skulle passa...100 lär ju vara på gränsen men 110 alldeles för stort. Eller?
    Jag kan springa ner och ta ett kort på 100 respektiva 110 om du vill....passar på att mäta lite samtidigt?

Bild kommer snart!
  • Flisan83

Gröna stl 100
    - ca 28 cm från armhåla till ärm
    - ca 45 cm från hals till slutet på jackan
    - Bredd (sida till sida) ca 39

Röda stl 110
    - ca 30 cm från armhåla till ärm
    - ca 48 cm från hals till slutet på jackan 
    - Bredd (sida till sida) ca 41
  • Flisan83
    Wailea skrev 2009-01-11 12:38:57 följande:
    Jag som påstod att jag handlat klart efter kalendrarna och att det inte fanns något mer jag ville ha kvar på reorna inser nu när jag börjar räkna ihop det att jag köpt 17 plagg till sedan Julafton MÅSTE SLOPA DEN HÄR TRÅDEN SNART Fattar inte att det hela tiden dyker upp saker man bara så måste ha...Eller rättare sagt barnen skulle bli såå fina i Dock har jag vinterkläder till 3 barn till nästa säsong och det kan ju aldrig vara helt fel. Plus att det ju är rea så blir något fel får man förhoppningsvis tillbaks pengarna på Tradera.
    Förstår precis vad du menar
  • Flisan83
    Lille Mammsen skrev 2009-01-11 16:13:46 följande:
    Ojj...tänkte till dottern till "nästa vinter" Hon drar stl.104 nu....velar imellan stl. 110 och stl. 120......vad skulle du tagit då?
    Då skulle jag absolut 120!
  • Flisan83
    Lokatt skrev 2009-01-12 16:31:13 följande:
    nej! och jag vill oxå veta!!Jag ka min order i torsadgas! har inte betalat in än, vill ju veta om det fanns kvar!
    Anledningen till att det tar tid är att hon som har affären är ute och reser jorden runt och en vän hjälper henne.
    Lokatt skrev 2009-01-12 18:20:43 följande:
    den som heter olive, den är ju svart med olivfärgade detaljer.
    Den som heter olive är inte svart!

Den här bilden fick jag mailad från hannas...
  • Flisan83
    Lokatt skrev 2009-01-12 19:21:06 följande:
    jag har ju inte ens fått svar, så vette kattan om det blir nån grön heller då. Vet du (eller nån) om de i rost är samma jacka? Ser annorlunda ut, men inte säker?Beställde inte du och jag samtidigt har jag för mig? Konstigt att du fått så många svar där.
    Jag messade till hennes nummer som fanns på sidan och då skrev hon att hennes vän skulle ringa upp mig. Jag är kanske rätt påstridig antar jag =)
    Jag tror inte att det fanns ruccola i stora storlekar heller....

Men det tog flera dagar innan jag fick svar!
  • Flisan83
    Lille Mammsen skrev 2009-01-12 20:32:22 följande:
    Jag har ringt nummret = inge svar! babblade in ett meddelande. Ingen har ringr (BAD om detta)Flisan83 skrev 2009-01-12 19:24:49 följande:
    Jag antar att hon inte svarar för att hon är utomlands? Ingen aning faktiskt...men det tog som sagt lång tid för mig oxå. Jag har inte fått hem jackorna än men de bör absolut komma i veckan!!

Prova skicka ett mess istället för att ringa?

Känns som att det är många butiker som tabbat sig lite just vid 50% rean iår eller vad säger ni? Självklart får man ha en viss förståelse för det men vad kan man vänta sig?
  • Flisan83
    zasata skrev 2009-01-12 22:42:46 följande:
    ca 50kr har jag för mig. så får vara utan small paul och köpa det jag hängt undan på jobbet i stället. är ju 50% där men ingen frakt kostnad.
    Åhh vad har du för gudomligt jobb?
  • Flisan83
    zasata skrev 2009-01-12 22:50:41 följande:
    jag jobbar inne på nk kids som timanstäld så inte så mycket nu längre som det var i Dec och när rean började förra veckan..får man skriva vad man jobbar med? jag tjänar ju inget om ni går dit i alla fall
    Jaaaa klart man måste få skriva det! annars så får ni anmäla mig för det va jag som frågade ;) Det måste ju vara hur kul som helst även fast det bara är på timme....herre jösses vad pank jag skulle va (ännu mer än i dagsläget :-P)
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!