• Smultronhjärta

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

HemmaHosSofi skrev 2008-12-12 21:58:54 följande:
    Mine a True hos babyshop.se
    Är det inte på Freshmilk?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2008-12-13 20:16:52 följande:
    Japp! Jättesnygga!
    Jaha- söta Emilio fick mig att lätta på plånboken
    Ett par cuff på väg (hoppas jag)
  • Smultronhjärta
    Trocadero skrev 2008-12-13 22:00:42 följande:
    NS gråa winter army? Är de fodrade eller tunna?
    De är fodrade
  • Smultronhjärta
    FL Lisa skrev 2008-12-14 12:40:02 följande:
    jo på lagersalgen säljs även andrasortering.
    Säljs 2a sortering på Molos salg men felen är då markerade och säljs vid sidan av de andra kläderna.

På Småfolks lagersalg säljs allt huller om buller, kläderna kan va andrasortering eller helt felfria oavsett så markeras de med en röd prick/streck på lappen för att förhindra att man ska kunna försöka byta de i butik eller så..Man fick inte heller behålla lapparna på plaggen.
  • Smultronhjärta
    zasata skrev 2008-12-14 18:09:53 följande:
    är det sådana lagerslag i sverige nån gång?
    OneTwoTen brukar ha lagerförsäljning några ggr om året tror jag..Men de danska märkena har såklart sina lagersalgs i Danmark
  • Smultronhjärta
    Wailea skrev 2008-12-15 22:49:20 följande:
    En helt OT fråga. Leksaksspis, Micki eller BRIO? Vilken är snyggast och håller bäst?Julklapp...
    Helt klart svarta Brio- bra pris på Coop just nu Eftersom både Micki och Brio är i trä så håller de nog lika bra
  • Smultronhjärta
    Wailea skrev 2008-12-15 22:55:30 följande:
    Apropå det där med vattenpelare, hur är det med MOLO overallerna? Min nya favorit...
    Tror pelaren är 8000 på Molos overaller
  • Smultronhjärta
    mini2007 skrev 2008-12-15 22:58:32 följande:
    Jag som kollar efter overall tycker att det är jätteintressant! Hade inte en aaaning om att det var så mkt att tänka på. Så min busunge som förhoppningsvis börjar gå snart, men kryper och sitter mest borde ha hög vattenpelare, men inte så noga med martindale? Så Reimatecs overaller borde funka bäst?
    Jag tycker inte att pelaren är såå viktig faktiskt..då är det minst lika viktigt med tejpade sömmar, andasfunktion, vindtätt och smidig för barnet att röra sig i En pelare på 2000 håller tätt!
  • Smultronhjärta
    mini2007 skrev 2008-12-15 23:04:24 följande:
    Gaaah hjälp, nu gjorde du det svårare för mig ;)
    Haha..nä egentligen inte..Köp en funktionsoverall som är någorlunda lagom i storlek så ordnar det sig (jag köper hellre en ny overall mot slutet av säsongen än en otymplig stl i början), se till att inte torka overallen i torkskåp/element så håller den tätt Sonen har en Reima Tec på dagis och de är så nöjda med den- han är oftast enda barnet som är torrt efter en riktigt blöt dag(här i Gekåstrakten är det många som inte har funktionskläder )
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!