Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!
Äger inget Mini A Ture-plagg ännu... Hur är de i storlek?? Har hittat ett set på rean som jag skulle vilja ha på tösen i sommar!
Äger inget Mini A Ture-plagg ännu... Hur är de i storlek?? Har hittat ett set på rean som jag skulle vilja ha på tösen i sommar!
Ingen som kan tala om hur Mini A ture är i storlek? Dottern har stl 74 i det mesta nu och detta set skulle jag vilja använda i sommar.
Vet någon om det finns någon webshop som har IdaT-strumpor på rea?? Jag köpte några för ett tag sedan och är nöjd med dem o skulle vilja ha dem i fler färger.
Hur är Mini A Ture i storlek??
Jag skulle också vilja veta lite mer om hur IdaT är i storlek. Dottern är nästan 1 år nu och har stl 74 i nästan alllt oavsett märke (pop, hm, lindex osv) - hur ska man då tänka när det gäller IdaT?
Har frågat innan, men inte fått något svar - provar igen: Mini A Ture - hur är de i storlek??

Någon som vet om man kan hitta Kavat-skor billigare någonstans? Är på jakt efter skor till dottern, som nu är så stor så hon måste ha skor ute... Herregud vad fort tiden går...
Jag letar efter Ida T-s mjukisbyxor med flodhästar i stl 86 eller 92. Är det någon som vet om de finns någonstans?