• anette 81

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

HemmaHosSofi skrev 2009-01-24 17:59:02 följande:

Ja dom är väldigt mysiga. Perfekt att ha under ett regnställ sedan till våren.
    men svårt o hitta, verkar vara slut, vill inte betala fullt pris ju
  • anette 81
    Zvartaliljan skrev 2009-01-24 18:09:00 följande:
    kolla med eleraff. De hade en hel del i den storleken när jag var där inne igår. 30% i butiken
    ja jag hittade en grå på eleraff
  • anette 81
    Zvartaliljan skrev 2009-01-24 18:38:02 följande:
    Åhh den färgen är så fin *älskar* Har en jacka liggandes här i 92 till våren
    Om någon av er med små flickor vill testa Kik*Kid så har Eleraff denna ljuuuuvliga till 50% rabatt!!! 62 och 68 finns kvar (min dotter 2,5 år och 92cm lång på bilden har 92) och omlottjackan i samma tyg finsn kvar i 68. Sen hade de kik-kids petrolblå tjocka pälsoverall i flera storlekar och den gröna lurven i 74 tror jag det var och en massa jackor. Jag älskar Kik-Kid
    vilken fin overall
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2009-01-24 20:39:29 följande:
    TACK snälla för tipset om Eleraff!!! Där fanns den ju!! Som jag har letat!!! Men nu sitter jag här, fånig som jag é, o undrar om jags ka beställa den i jackan istället?? Bor i GBG, så säsongen lider ju mot sitt slut vad gäller overall....å andra sidan så är det ju ett litet tag kvar, typ mars ut kanske? Vad hade ni gjort, overall eller jackan?? Bägge ligger i varsin varukorg, frågan är vilken jag ska beställa? Hade jag inte köpt så attans mkt på senaste så hade jag tagit båda, men då dödar väl sambon mig..
    vilken hittade du på eleraff?
  • anette 81
    AochJsMamma skrev 2009-01-24 20:47:35 följande:
    den mörkgrå med turkosa kanter! De har den ljusgråa med rosa kanter i stl 74 om du ville ha den istället för den mörkgrå. Eller det kanske var den du menade hela tiden? Den som visades på bild här i tråden längre upp alltså.
    vet inte riktigt vilken färg jag vill ha
  • anette 81

leson76 skrev 2009-01-25 19:06:26 följande:

Har inte varit inne och läst tråden sedan igår MEN om det är någon som fortfarande vill ha en lurvoverall s. 74 finns de till halva priset på Mads & Mille. Favoriterna röd och lila finns!!madsogmille.dk/
    hur blir det då om det är i danska kronor?
  • anette 81

Någon som vet när dom nya lurvoverallerna kommer?

• anette 81

Trocadero skrev 2009-01-25 22:09:33 följande:

Vem var ute efter en rosa lurvoverall i 74?
    har du hittat en?
  • anette 81

Trocadero skrev 2009-01-25 22:56:34 följande:

Japp, var det du som ville ha en sådan?
    beror på hur den ser ut?
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!