• Love Isac

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Nova76 skrev 2009-01-26 16:49:27 följande:
    fick besked att jag inte fick ångra min beställning då det var rea, så det borde betyda att jag fick det jag beställt tycker jag... vad hade du beställt?
    Helt OT men jag måste fråga...Hur gör man om man vill ha lite text skriven så som du har

*Hjärta,hjärta Hannes&Jonathan Hjärta hjärta*på presentationen antar jag att det är!?FundersamHar verkligen lusläst inställningsguiden men blev inte klokare för det
  • Love Isac
    Nova76 skrev 2009-01-26 17:04:13 följande:
    Åh tack så mycket för hjälpen!
    ISAC Mitt Hjärta Min Stjärna
  • Love Isac
    Nova76 skrev 2009-01-26 17:04:13 följande:
    Titta så fint det blev!!!Skrattande
  • Love Isac

Nått nytt från Katvig ännu?Någon butik?Fundersam

• Love Isac
    amk skrev 2009-02-02 17:50:58 följande:
    jag har beställt med förhandsbetalning och betalade wiells hörna i måndags för en vecka sen men har inte sett till något paket ännu.Brukar de ta så lång tid på sig?
    Jag har beställt ifrån Wiell 1 gång...tror inte det blir fler gånger..Jag betalade med mitt bankkort samma dag som jag gjorde beställningen.Väntade först en vecka...ingenting...väntade 2 veckor...ingenting...mailade dem och frågade var mina byxor tagit vägen??Fick till svar:Du har inte betalt dem så därför har vi inte skickat dina varorSkrikandes
    Skrev tillbaka vilket datum jag gjort beställningen samt betalningen och att dem NOG får KOLLA sitt konto 1 gång till!!2 minuter senare fick jag en ursäktande förklaring att hon inte sett min betalning...missat dem osv,osv...så sammanfattningsvis så dröjde det 2,5 vecka innan jag fick byxorna i lådan.LedsenHoppas du har bättre tur!Glad
  • Love Isac
    amk skrev 2009-02-02 20:36:26 följande:
    OJ!Tack för ditt svar! Det där lät ju inget bra alls.Jag ska maila dem direkt och fråga hur det går med min beställning.Love Isac skrev 2009-02-02 18:56:56 följande:
    Nä det var ganska tråkigt faktiskt...det är ju sånt som gör att man inte beställer där ifrån igen...tyvärr..hoppas som sagt att du har bättre tur!Maila tills dem svarar...det tog ju som sagt oxå ett tag innan dem behagade att göra det..Skrikandes
  • Love Isac
    AsfaltsBlomma skrev 2009-02-07 19:49:49 följande:
    Någon Skånebo som vet om Harmoni barn har slutrea nu med mer än 50%? Eller någon annan bra butik i Malmö?
    Fortfarande 50%!Var inne om en sväng igår...ganska urplockat...
  • Love Isac
    AsfaltsBlomma skrev 2009-02-07 20:22:04 följande:
    Ok tack. Då tar jag inte mig dit. Har redan köpt en massa så nu ska det bara handlas om det är superbilligt. Love Isac skrev 2009-02-07 20:13:15 följande:
    Håller med dig!Glad
  • Love Isac
    Lourdes skrev 2009-02-07 21:56:41 följande:
    Litegrann hade dem kvar...Nu tittade jag med i dem större strlk.128..Men jag tyckte mest att där hängde mindre strlk på ställen!Glad
  • Love Isac

-tittade mest på dem större strlk...ska det va!!

Love Isac skrev 2009-02-08 08:05:30 följande:
    Litegrann hade dem kvar...Nu tittade jag med i dem större strlk.128..Men jag tyckte mest att där hängde mindre strlk på ställen!
  • Love Isac
    jojoa75 skrev 2009-02-10 01:06:46 följande:
    40 % på allt i webshopen i 48 timmarbutik.kameleontdesign.se/index.php?cPath=22
    buffas skrev 2009-02-10 12:50:28 följande:
    Nån som vet nån sida som har rea på kameleont kläder???
    Här!Kika ovanför ditt citat..Glad
  • Love Isac

Letat och väntat som en galning på den turkosblå småfolkströjan med svarta dinos på med röda kantband ska komma på rea...en del shoppar har redan haft den på rea,men givetvis inte i 7-8 år som jag då ska ha!!LedsenNågon som sett den i någon shop som jag har missat i just strlk 7-8 år?på rea då alltsåSkrattande

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!