• kristinah

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Smultronhjärta skrev 2008-12-15 23:02:21 följande:
    Jag tycker inte att pelaren är såå viktig faktiskt..då är det minst lika viktigt med tejpade sömmar, andasfunktion, vindtätt och smidig för barnet att röra sig i En pelare på 2000 håller tätt!
    på min 2½ åring kan det stämma - inte på min 4-åring.

när hon har galonisar och gummistövlar är hon ändå blöt upp till midjan innanför galonisarna efter nån timme....sitter barnet i en fuktig sandlåda eller på en fuktig gunga eller rutschkana visst - men vandrar hon omkring på knä i vattenpölar och rullar i slaskhögar så funkar det inte
  • kristinah

ÅH har inte råd att lösa ut hela mitt schampoodledress-paket från wiells.

tror ni man kan betala och få skickat delar av det?

• kristinah
    Flisann skrev 2008-12-16 22:12:12 följande:
    Nogula: Småfolksoverallen fanns bara kvar i stl 74 och 80 synd för den kostar 395:- superpris ju!
    var?
  • kristinah

ingen som vill hjälpa mig - har 3 schampoodle-dressar som väntar på betalning, men jag har inte råååååd egentligen - är de verkligen värda att handlas för 299:-/st?

• kristinah
    HemmaHosSofi skrev 2008-12-16 22:48:35 följande:
    Vart väntar dom?
    de väntar på betalning.... hos wiells
  • kristinah
    medow skrev 2008-12-16 22:48:50 följande:
    kristinah skrev 2008-12-16 22:47:53 följande: säkert men ta en eller två .... välj den du gillar bäst.
    fast jag har en till varje barn på vänt.....
  • kristinah
    nanci skrev 2008-12-17 09:24:25 följande:
    Småfolk :) Är det någon av tröjorna/bodysarna som är extra fin IRL?
    jag är superkär i deras klänningar - men ajg vet ju inte om det är något du är ute efter. De är superfina som klänning och som tunikor med byxor under.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!