• ShuppShupp

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Tack för rabattkoden hos gucce. Nu har jag beställt ett par söta fleece tossor från geggamoja som matchar med overallen jag köpte här om dagen

• ShuppShupp

Är det någon här som har in bild på hur plastisocks kläder peace oliv/grön ser ut på??
    Eller andra plastisock kläder vill jag ju oxå gärna se

• ShuppShupp

det finns ju lite på skurk-kids till 50%. Vet inte om det fanns jeans...
    Jag kollade på de svarta långkalsongerna.., är de typ som leggins tro?

• ShuppShupp

Nu har jag beställt en kik kid grön lurv overall och en grön lurv omlott jacka till halva priset.
    Känns så skönt...hihi.. har suktat efter dem länge

• ShuppShupp

hej... blir så förvirrad! Jag har en katvig body som är ljusgrön/ljusblå. Är det den man ser på rea nu överallt som heter blå/grön?
    Tycker att färgerna är helt annorlunda än på den jag har... men det e ju så svårt att veta om färgerna stämmer på bilderna i butiken.
    Har det funnits en tidigare färg som var ljusblå/ljusgrön? Eller vad tror ni?
    Vill ju beställa... men inte om de e samma som jag har

• ShuppShupp

Vet ni om den här är lika mjuk som Hugin&Mugins långärmade bodysuits?? (har en odessa taxi bodysuit som jag blivit kär i bara för att den är så mjuk!)

Sitter å velar om jag ska beställa den här till sommaren. Perfekt plagg att ha på sommaren va?

www.minipeople.nu/show_product.asp&ref=%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D57%26head%5Fid%3D0&cat_id=57

• ShuppShupp

Okej tack!

Då får det nog bli en sån till sommaren. Det e ju iaf halva priset plus 10% till med rabattkoden.
    Då finns det ju ingen anledning att vela egentligen

I helgen beställde jag lite från www.idaandemil.se ska bli spännande att se hur deras käder är

• ShuppShupp

Jag vill hitta lita nya byxor till sonen i strl 92. Helst snygga mjukisbyxor. Har två par från Sobea som är jäätefina, ett par röda och ett par gul/orangea... sulle vilja ha svarta också. Helst på rea!
    Hittar dem hos www.minipeople.se men då är det ingen rea. Iofs har de 10% till medlemmar och fraktritt den här veckan.... Någon som sett Sobea eller andra snygga mjukisar i strl 92 på rea???

Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!