• saturnina

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

MiAmor skrev 2009-01-06 11:34:35 följande:

Hej på er! Jag har inte lät bakåt i tråden men vet att det diskuterats mkt om hippos leveranser. Jag fick min beställning från dem igår, utan att ha fått nåt mail (efter första bekräftelsen). Fick allt utom en småfolksuit som var slut. (Bl. a. äääälskade lila molo-lurven :D)
    Vilket ordernummer hade du?
  • saturnina

Aha, jag ligger ljusår efter dig tror jag. Dags att sluta hoppas...

Inga tips på bra rea - är det över nu? Shoppingsugen eftersom jag inte tror jag får mitt jättepaket från Hippo...

• saturnina

Tuffelisa skrev 2009-01-06 12:03:49 följande:

Har någon försökt få tag på hon på Hippo per telefon? Jag har ringt med det är aldrig någon som svarar när jag ringer.
    Ej försökt. Jag mailade dock direkt efter min andra beställning för att säga att hon kunde samfrakta. Har ej fått svar. Men jag har ganska sena ordernummer och dessutom 2 st.
  • saturnina

Jag har en sådan tröja till min son. Tyvärr ligger lillan och sover i hans rum just nu, men jag tror kanten är mer blå än lila.

• saturnina

Moonis skrev 2009-01-06 13:08:12 följande:

snigelina skrev 2009-01-06 13:04:51 följande:
    Ja, har också sett bilder där det mer liknar blått men på Litenpålandets bild ser det mer ut som lila. Får väll se när den komemr antar jag. Är bara rädd att det blir lite för pojkigt på tjejen. Löjlig man är ibland
    Jag har en sån klänning till min mista flicka - köp en sån istället om du gillar mönstret men tycker suiten är för killig.
  • saturnina

Moonis skrev 2009-01-06 13:57:41 följande:

smillie skrev 2009-01-06 13:25:36 följande:
    Meeeen, farligt att tipsa om sånt ju. Blev två molo suits
    Håller med. Blev Molo sommarbodysuit till lillan & Sören randiga shorts till Gustav... billigt. 198 & fraktfritt.
  • saturnina

ShuppShupp skrev 2009-01-06 21:46:16 följande:

Jag tror det är lillaw. Sitter här å är shoppingsugen!! Funderar över hur det kommer sig att dessa danska märken blivit så populära. Vad var det som var populärt innan dem? Och vad är det som kommer att bli populärt efter dem? Eller tror ni danskarna kommer hålla taget om alla shoppingtokar Egentligen vet jag ju inte ens hur länge dessa märken varit så populära... min äldsta son är ju bara 1 1/2 och nr 2 är 2 månader gammal! Ähh nu babblar jag bara på här...haha
    Såg att Åhlens fått Katvig nu... förr eller senare kommer ju folk tröttna när "alla" helt plötsligt har på sig dessa åtråvärda märken som bara få haft innan. Undra vilka märken som kommer då... det är ju ingen som vill ha samma som alla andra... lite osmart av katvig på ett sätt...
  • saturnina

Jag måste säga att det är konstigt att så många paket saknas. Jag har skickat säkert 2000 brev/paket det senaste året och förlorat ett enda...

• saturnina

LillaÄrtan skrev 2009-01-07 22:02:27 följande:

Jag vet att jag är helt hopplös! Men jag hatar förstora kläder... Och att shoppa åt henne är jättejobbigt då hon har såpass olika storlekar beroende på vad det är! Måste fundera ett tag till
    Äntligen någon som också hatar förstora kläder. Inga uppvik på ärmar/byxor här inte. Det ska sitta snyggt.
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!