• Magda78

Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!

Tabby skrev 2009-01-02 16:38:21 följande:

Måste bara säga att jag är supernöjd med My babys service. De svarar snabbt på mailen och är trevliga Har fyndat en hel del där Vad seg posten verkar vara nu efter helger. Väntar flera paketet som ännu inte dykt upp. De har skickats vet jag så det är Posten som är seg
    Här är en till som verkligen tycker att My baby är toppen!
    Jättetrevliga, och snabba leveranser!!! Jag har också fyndat en hel del där
    Tycker också posten verkar seg men det är väl många paket i omlopp nu så här i rea/jultider så det är väl bara att hålla sig till tåls men det är ju svårt för man vill ju ha paketen NU! Trodde att jag skulle få ett eller kanske två paket idag men fick tyvärr inget så på måndag borde de ju dyka upp iaf.
  • Magda78

saturnina skrev 2009-01-02 16:46:45 följande:

Puffar lite för Ida T manchesterbyxor. har sett ett par ljusblå men kommer ej ihåg var... någon?
    Matador kanske? Storlek?
    www.matadorkids.se/index.php&productId=2314
  • Magda78

1 och 1 är 3 skrev 2009-01-02 16:44:42 följande:

Jag har tänkt köpa den som heter Tiba 3 star..... tittade på 2-4 mån idag å tyckte den såg ok ut men nu e den slut på minpluddevutt... 5-9 mån blir väll tokstort!?!?
    Kan inte hjälpa dig med modellen för vi har en annan variant (vad nu den heter...) men kanske att ajabaja har den du söker i rätt storlek?
  • Magda78

Tabby skrev 2009-01-02 18:33:16 följande:

Blä, dumma posten. Nu har de ju höjt portopriser så nu kommer även EST ta frakt på 29 kr från måndagen.
    Ja, jag såg det... tråkigt , men har full förståelse att hon måste göra det. Får passa på att ev hoppa innan måndag då
  • Magda78

FlowerPowerMama skrev 2009-01-02 19:23:42 följande:

Ja la beställningen strax efter 08 imorse och har inte fått något mail alls eller så...
    Me too... har inte hört ett pip. Så jag sållar mig snällt till skaran som väntar
  • Magda78

ShuppShupp skrev 2009-01-02 22:38:55 följande:

Vilka butiker är det som har 50% rabatt nu?? Helst på allt? Har glömt bort vilka det är jag sett... har för mig att det var ett par stycken iaf. Någon som harr koll?
    Inte specifikt 50% rea men följande rear ut hela eller delar av sortimentet (=bra rea) :
    www.my-baby.se/
    www.barnlyan.se/
    www.babyshop.se/
    www.minpluddevutt.se/index.do
    www.batinki.e-butiken.se/
    www.hippokids.se/
    www.elvasmatroll.e-butik.se/
    www.funkybaby.se/specials.php
    gigikids.jetshop.se/default.aspx
    www.litenpalandet.se/
    www.sessanosus.se/butik/default.asp

...med reservation för att jag missat någon
  • Magda78

Tänkte dela med mig av mail från Batinki...

Mailade detta till henne igår efter att ha fått mail angående ordrar om vinterrean:
    "Hej!
    Måste bara få fråga (av ren nyfikenhet) hur det blir med beställningar som gjordes tidigt, typ runt 8 tiden i morse...
    Tänkte på att det i morgon är öppet i butiken igen... och om du/ni inte hinner gå igenom alla ordrar till dess... då är chansen inte så stor att man får de kläder man beställt?"

Och fick detta till svar alldeles nyligen:
    "Hej,
    Mycket av ordrarna är redan plockat, men sedan tar det tid att återkomma med vad som finns. I butiken har vi ingen rea så just nu är det lugntJ
    Mvh Anna
    Batinki"

Så kanske att det ser lite ljusare ut i alla fall *hoppas*

• Magda78

TineK skrev 2009-01-03 09:26:11 följande:

Nivde skrev 2009-01-03 02:10:48 följande:
    Har förvisso inte den men har snedlås min sonens overall i fleece, det enda är att overallen vrider till sig ibland, och att det är lite svårare att lufta när man ska in i affärer (om man vill öppna mycket). Men annars är det inget jag tänker på.
    Jag har också en fleeceoverall med öppning på bara en sida till dottern och jag tycker att det fungerar bra...dock är det inte den du specifikt frågade efter. Jag upplever inte att den jag har vrider på sig. Har även haft sådana overaller till de andra barnen när de var små
  • Magda78

Lägger in min fråga i denna tråden också:
    Måste bara kolla med er som handlade på Lilla Max den första (eller andra) dagen. Betalade ni frakt på beställningen? Har för mig att det stod att det var fri frakt typ året ut... eller har jag kanske blandat ihop sidorna?

• Magda78

TineK skrev 2009-01-03 11:39:31 följande:

Ringde precis till Hippokids, hon är på 1499 nu men hinner inte packa för alla ringer Så RING INTE !!! Hon hör av sig till dem där det fattas något.
    1499 det är ju jag det!
    Hör hon alltså bara av sig om det fattas något???
Svar på tråden Shopoholics, adventkalendrar på nätet 3.e året!