• Annemamma

är det tabu och se sina syskon nakna eller i sex?

Funderade lite på det... själv är det naturligt tycker jag

• Svar på tråden är det tabu och se sina syskon nakna eller i sex?
  • Hannah76

Naturligt att se sina syskon ha sex?! Nej, det är inte naturligt för mig. Skulle inte tycka att det var naturligt att se min lillebror (24 år) naken heller.

• Anonym (??)

naturligt??? nej verkligen inte

• Silverkatten06

Skulle nog säga att det är rätt onaturligt att titta på sina syskon när de har sex. Och naken är man väl bara inför sina syskon som barn, inte som vuxen.

• Miss Lau

Jag vill absolut inte se mina syskon ha sex! Ser inget naturligt med det.

• Anonym (kvinna)

Alltså skulle min syster traska runt naken så reagerar jag inte nämnvärt på det.

Men vaddå- tycker du att det skulle vara normalt för mig att SE PÅ när hon har sex så tycker jag nog att du har LITE konstiga ideér.

• Nennnie

Att se sin familj naken är inget speciellt. det gör man ju på badhus och sånt.. men skulle aldrig, aldrig, ALDRIG vilja se dem ha sex. UH!

• Tyche82

Se naken har jag inga problem med (3 systrar och en bror. Bror är 7 år) det händer ju tex på badhuset och såna tillfällen.

Men se dom ha sex? Nej usch!
    ♥ I 050520 ♥ E 070307 ♥
  • Miss E

Klart det är naturligt med nakenhet, men jag känner bara obehag när det kommer att se min syster naken, eller tanken på att se henne ha sex.

Det är INTE naturligt för mig att TITTA på min syster när hon är naken eller har sex..

Nej usch nej..

(¯`°?.¸ ღ♥ v.32! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • stjärnströssel

absolut inget jag vill!

• EnsamPappaEtuna

Jag har ingen bror, men hade jag haft det skulle jag inte stört mig på att se honom naken. Men jag skulle stört mig på att se min syster naken, speciellt eftersom hon är adopterad och den enda barriären emellan oss är psykologisk.

Svar på tråden är det tabu och se sina syskon nakna eller i sex?