Unga Mödrar (spoilertråd)
Yff. Kattbajs-familjen tar ju priset. De kommer ju aldrig igång och där sitter hon och bolmar inomhus och gapar om att hon "inte vill städa jämt"...
Och de här två ska ha barn.. :( (fast de blev tvångsomhändertagna?)
Yff. Kattbajs-familjen tar ju priset. De kommer ju aldrig igång och där sitter hon och bolmar inomhus och gapar om att hon "inte vill städa jämt"...
Och de här två ska ha barn.. :( (fast de blev tvångsomhändertagna?)
Haha, inte de!! Jag menar barnet xD
NN betedde sug verkligen pinsamt! Först att hon bryr sig mer om sin fest än sin son, och beteendet samt utstyrseln under detta lattan var en ögonbrynshöjare.. Minst sagt. Den där leken de körde, inser den där vätskan de loskar mellan varandra innehåller typ 90% saliv efter att den passerat de två första käftarna... Satt och hulkade i soffan, uäk!
Stavar som en kratta.. Iphones fel :p
Fashionista1: nä, absolut får man väl vädra din åsikt, antar att jag får detsamma även om det "diskuterats tillräckligt" vad skitsnack är. Om man enbart kan kritisera någon för hur dåligt klädd man är eller hur Ida man har sned ögonbryn eller inte så har man nog gjort ett tätt bra jobb ändå. När, absolut inte. Jag har varit kritisk många ggr längre bak i tråden. Jag får väl diskutera bäst fan jag vill om jag tycker någon annans åsikt är omogen, eller här handplockas vad gör sorts kritik som är rätt och fel? Släng skit på alla i programmet, men Gud nåde den dom ifrågasätter det! Tröttsamt, yff.
Stavar som en kratta gör jag med :p skyller på iphone!
Fashionista1: förstår inte varför du är så otroligt fientlig mot mig för att jag argumenterar emot vissa åsikter. Trodde som sagt det var ett diskussionsforum där åsikter av alla slag, från båda håll är tillåtna. Men jag kan dra mig undan om det inte passar. Inte kul att få ett sånt bemötande bara för att jag inte har samma åsikt som alla andra..
FasHionista1: okey. Well, nu tyckte jag det blev ett himla rabalder ang as kläder och sa bara vad jag tyckte, moralisering eller ej. Därefter sa jag bara vad jag hade för åsikt kring as och mm, rätt oskyldigt inlägg eg.. Tossan: nja, argumentera var väl ett dåligt ordval, men jag tyckte helt enkelt att det var löjligt att uttrycka sig så kring hennes klädsel och inget mer relevant kring hennes föräldraskap t.ex. Men sure, du får ju uttrycka dig hur du vill, och jag får likväl säga vad jag tycker. Man kan ju "agree to disagree" ist för att vara barsk i tonen så fort någon inte håller med dig.