Inlägg från: 0rion |Visa alla inlägg
  • 0rion

Unga Mödrar (spoilertråd)

kul med lite bilder, tack för det

• 0rion
    tjej som undrar skrev 2011-04-18 18:20:06 följande:
    hon misstänks att ha utfört ruskevold på benjamin,men hon har varit ute ett tag nu.. men han har även fått nya blödningar i huvudet medans hon suttit inne,så antingen är det en medfött skada eller så är det någon annan som utfört det..
    betyder det att det kanske inte var stines fel? eller kan blödningar uppkomma i efterhand med?
  • 0rion
    ullis83 skrev 2011-04-18 20:04:00 följande:
    nya blödningar uppstår inte i efterhand har jag fått veta av en expert på ämnet
    men då kanske det inte är stines fel alltså :O finns det bevis för att det ska ha varit stine?
  • 0rion

hittade stine på facebook tror jag..kom bara upp en.. men vad är det för kille hon är med på bilden? inte henns gamla va?:O

• 0rion
    annakoh1209 skrev 2011-04-30 12:50:04 följande:
    nej det är en ny kille hon har på facebook, men det är inte en sån hemsida jag frågar efter
    jag vet? :)
  • 0rion
    Sthlmsparlan skrev 2011-05-02 20:33:26 följande:
    Joo, men det kommer ju ingenting nytt, bara evighetssnack om blödningar kan uppstå efter skakning.. Och ändå har man inte kommit fram till något. Tråkigt
    jaa men det finns ju en vanlig um tråd, det är väl där man diskuterar avsnitten?:P  här är en länk för de som inte vet :) www.familjeliv.se/Forum-25-156/m49080733.html
  • 0rion
    miamisan skrev 2011-05-03 19:43:57 följande:
    Klart att man får diskutera i denna tråden med. Det är ju inte förbjudet Glad
    antar att hon skrev så för vad jag skrev innan. Men jag tänkte bara såhär att varje gång jag går in härså tänker jag, gud vad kul nu har nån något nytt att berätta (spoiler) men så möts jag av "vanliga" inlägg. därav mitt inlägg ang. att sånt kanske borde diskuteras i den riktiga UM tråden
  • 0rion
    Mima skrev 2011-05-04 10:25:07 följande:

Jag skulle kunna berätta lite nytt som ni kanske inte visste ang dom unga mammorna.

Malou stella har spelat in musik och den kommer snart att släppas.
    Amanda Zisse har fått en son.
    Kristina Landins son Marcus har blivit storebror
    Line Cecilie har också spelat in musik och den finns att lyssna på.

Lite nytt som ni kanske inte visste?

vem har kristina fått barn med? har för mig att hon dejtade en äldre kille
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)