Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Unga Mödrar (spoilertråd)

ja var finns säsong 15??? Någon som vet om kanal 5 ämnar att sända den någon gång.. finns ju inget bättre att träna till (förutom Biggest Loser dårå)...å andra sidan tränar jag inte nu pga foglossningar men något ska man ju fördriva dagarna med när man pluggar ha ha ha..

• slemtorsk i din bralla
    MammaSandra1989 skrev 2012-09-11 07:53:56 följande:
    Jag tror 15 kommer snart för idag startar säsong 13 och då får vi väl se alla dom och sen 14 så om runt 2 månader.
    men säsong 14 har ju legat på kanal5-play hur länge som helst..kommer 15 dit innan det sänds också?? Någon som vet?
  • slemtorsk i din bralla
    0rion skrev 2012-09-11 17:08:28 följande:
    det brukar ju kunna upp samma dag som det sänds på tv :)
    fast inte säsong 14 som sagt.. den har ju legat där ett år snart... och den har väl inte sänts än på kanal 5?? Iaf så sändes den INTE när den lades upp på kanal 5. Jag har ju inte ens femman så jag kollar ju bara play...men kommer det om två månader är det perfekt då jag sitter med min C-uppsats då och sånna program är precis vad min hjärna behöver för att vila lite haha
  • slemtorsk i din bralla
    0rion skrev 2012-09-11 17:24:56 följande:
    gick inte säsong 14 på tv för ett tag sen?? typ 3 mån sen eller har jag fel?
    vet inte.. men på play låg det uppe lååååångt före det. OM jag inte minns fel så dök det upp straxt efter nyår om inte tidigare.det står att det sändes i april 2012 men jag såg det på play innan dess.

Vet att många frågade på Kanal5s hemsida när det skulle visas på tv men då stod det typ "än så länge ligger det enbart på play" av något skäl som ingen kunde förklara men sen sändes det uppenbarligen iaf på tv då...

• slemtorsk i din bralla
    Prins Williams Mamma skrev 2012-09-28 13:05:17 följande:
    Jag störde mig på när hon var gravid och skulle lämna prover och klädde på sig som att hon skulle till någon jäkla modevisning. Att vara fin när man går och lämnar urinprover kanske är nya inne trenden vad vet jag. Men något jag också la märke till i ett avsnitt var att jag tyckte hon var lite vårdslös med William när hon skulle lyfta upp honom eller vad det var hon slängde med honom rätt så mycket och det skall man väl inte göra det ett så litet barn om jag inte minns fel. Men jag har för mig att hon även måste gå och lämna prover efteråt också verkade lite slappt av henne att ringa 2 timmar efter hon skulle varit på ett möte.
    men det var ju hon som superstylade sig inför förlossningen.. jag satt här o garvade när jag såg att hon vägrade åka utan att vara makead till tänderna och då menar jag inte lite mascara och läppglans. Jag kan förstå att en del vill känna sig fina då, även om jag vet att iaf förra gången så var det det sista jag tänkte på *S*

Men hon körde ju värsta skådissminkningen med tontals produkter mellan värkarna....

Kan vara en fördom.. men de flesta av dessa unga mammor är väl väldigt fixerade vid sitt utseende på ett eller annat vis, ja en del är tjocka men ögonbrynen ska vara pennsmala och löshår och blonderingar ska de ha. Amanda sisse skiljer sig inte så jättemycket från andra unga tjejer i sin ålder egentligen.. men hon är ju mamma också.

Sen har vi ju ytterligheterna åt andra hållet... minns inte vad alla heter nu, men det var ju hon tjejen som bodde hos sin pappa o styvmor ute på landsbyggden.. som alltid hade flottigt hår och jättemycket finnar...Hon hade behövt liiite av Amanda Sisses utseendefixering, hade de delat på det så hade det varit lite mer normalt kanske
  • slemtorsk i din bralla
    Koppkaka skrev 2012-09-28 14:01:01 följande:
    Inge menar du, som sen sminkade sig som en, förlåt, men prostituerad plötsligt när hon fick för sig att revoltera och på ett moget vis smsa sin pappa om att han minsann inte var hennes pappa mer osv.
    jag lyckades nog missa hennes sminkperiod *S*

tyckte hon var allmänt tråkig bara så jag satt nog på andra sidor när avsnitten om henne var, kollar ju bara på play för jag har inte femman längre....

väntar sååå på nästa säsong. Senaste avsnittet enligt kanal fem är det då de går o köper barnvagn hon... ååå vad heter hon.. (jag o namn och en gravidhjärna är ingen bra kombo) hon som har en son och som har social fobi men träffar en ny snubbe och blir gravid typ direkt... det avsnittet såg jag i april på play liksom...

• slemtorsk i din bralla
    Caspersmama skrev 2012-09-28 14:39:57 följande:
    Förundras å det grövsta över alla mammorna, den ena lipar för att hon blivit lämnad av Nikki men noll insikt om varför, en har inte orkat göra något med sin dotter under hela sin graviditet, Natasha Nikita får ragg, hur fan lyckas hon med det med dem groteskt äckliga tänderna och så ofräsch som hon ser ut? Näe..

Känns som att dem verkligen vinklar allr dem kan, Unga mammor
    fast tänderna.. tja.. jag är inte världens jävla sexigaste brud heller men nog får jag ragg utan problem *ASG* Jag är å andra sidan inte en ung morsa snarare tvärtom hehe...

Men nog vinklas det.. ärligt hade vi tittat och följt det om det hade varit helt normföljande mammor som har en perfekt lite puttenuttig värld utan problem???

Nikki kommer väl tillbaka om jag inte minns fel...för en tid iaf...
  • slemtorsk i din bralla
    Prins Williams Mamma skrev 2013-04-15 12:43:22 följande:
    Man får hoppas på det bästa, huvudsaken är att NN har en bra kommunikation med familjehemmet visst nu har dom ju inte det tydligen och hon har ju kanske lite hon måste jobba på som till exempel att man inte säger efter att hon förlorade i rätten att det kanske är lika bra att Remi inte ser mig mer då han ändå inte känner igen mig. Hon får ju sätta sig in i Remis situation han är liten, det kommer komma en dag då han faktiskt kommer att vara lite mera med och kanske en dag få komma och bo någon helg hos henne om dom alla kan komma överens.
    hon har iaf inte fått tillbaka honom ännu enligt hennes facebooksida...
  • slemtorsk i din bralla
    Grizabella skrev 2013-04-18 18:02:31 följande:
    undrar bara, har Hannah vårdnaden om sin dotter cecilya, eller är hon omhändertagen
    sist jag kollade hade hon det
Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)