Prins Williams Mamma skrev 2012-09-28 13:05:17 följande:
Jag störde mig på när hon var gravid och skulle lämna prover och klädde på sig som att hon skulle till någon jäkla modevisning. Att vara fin när man går och lämnar urinprover kanske är nya inne trenden vad vet jag. Men något jag också la märke till i ett avsnitt var att jag tyckte hon var lite vårdslös med William när hon skulle lyfta upp honom eller vad det var hon slängde med honom rätt så mycket och det skall man väl inte göra det ett så litet barn om jag inte minns fel. Men jag har för mig att hon även måste gå och lämna prover efteråt också verkade lite slappt av henne att ringa 2 timmar efter hon skulle varit på ett möte.
men det var ju hon som superstylade sig inför förlossningen.. jag satt här o garvade när jag såg att hon vägrade åka utan att vara makead till tänderna och då menar jag inte lite mascara och läppglans. Jag kan förstå att en del vill känna sig fina då, även om jag vet att iaf förra gången så var det det sista jag tänkte på *S*
Men hon körde ju värsta skådissminkningen med tontals produkter mellan värkarna....
Kan vara en fördom.. men de flesta av dessa unga mammor är väl väldigt fixerade vid sitt utseende på ett eller annat vis, ja en del är tjocka men ögonbrynen ska vara pennsmala och löshår och blonderingar ska de ha. Amanda sisse skiljer sig inte så jättemycket från andra unga tjejer i sin ålder egentligen.. men hon är ju mamma också.
Sen har vi ju ytterligheterna åt andra hållet... minns inte vad alla heter nu, men det var ju hon tjejen som bodde hos sin pappa o styvmor ute på landsbyggden.. som alltid hade flottigt hår och jättemycket finnar...Hon hade behövt liiite av Amanda Sisses utseendefixering, hade de delat på det så hade det varit lite mer normalt kanske