Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

Unga Mödrar (spoilertråd)

Ledsenjag har missat varje avsnitt...när började dom sända det på tv.n igen då?för jag tycker att jag inte har sett någon reklam för det,och det är dålig tid på dygnet för annars är det läggning eller så är det ju Bolibompa och där vill ju inte gossen missa...
  • mamma hampus

www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010-38-camilla.aspx

www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010-34katharina.aspx

www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010-31-kristinaskalgiftes.aspx

Man hittade ju massor här och så hittade jag ett klipp att de håller nog spela in nya avsnitt ifrån den 17 augusti så håll tummarna att det kommer hit snart...Nu läste jag bara rubrikerna vill inte veta mer e roligare och se det sedan..

• mamma hampus

Tack att det är någon som tittar på det..ja jag tror också att det e nya avsnitt men väldigt tråkigt att de inte kan sätta ut på nätet för man har ju missat massor då ju..för de har ju inte visat någon reklam på tv.n om det och det är dåligt tycker ja...nu pratar ja om de "norska unga mödrar"

• mamma hampus

jo jag har idag men hon var sjuk som kunde svara på sådana frågor men jag skall ringa på tisdag igen för jag har skickat i väg ett mejl så läser hon det på måndag om jag inte har fått ett svar så kommer jag ringa på tisdag de har ju bara 2 h i telefon tid och det är mellan 10-12.00

• mamma hampus
    Santon skrev 2011-01-11 20:27:03 följande:
    Har lite skvaller. Läst på en Dansk skvallertidning. En av mödrana har blivit dömd till fängelse för stöld i den juvelbutik hon jobbad/hade praktik i. Kommer inte ihåg vad hon heter nu, men det var hon som har en son och är gift med en annan man ( än pappan) och som har förlorat en dotter i graviditeten . Hon är även gravid och de skulle gifta sig, men han blev inte glad över graviditeten och att hon skulle behålla barnet, så bröllopet är inställt. vet ni vem jag menar? hon har dubbelnamn och är mörkhårig.
    Ja tycker att det låter som Rebecca hon har en son som heter Malikk och hon förlorde en dotter Malou hette hon.Och de flyttade från en lägenhet till ett radhus område och sonen fick ju börja på ett nytt dagis m.m
  • mamma hampus

Jag har själv mejlat till kanal 5 och frågat om unga mödrar m.m i stort sett "vänta och se" men man vill gärna veta.Sedan e tråkigt att det är en tid mån-onsdag runt 15.35.Men sedan på torsdagar e det ju 15.25 ju och det är ju inte kul.Och sedan är det tråkigt att de inte visar på fredgar

• mamma hampus

samt detta på youtube länken fick ja via facebook för jag "gilla" unga mödrar där då kom detta upp idag

Svar på tråden Unga Mödrar (spoilertråd)