Unga Mödrar (spoilertråd)

www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010-38-camilla.aspx
www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010-34katharina.aspx
www.udeoghjemme.dk/Artikler/De%20Unge%20Moedre/2010-31-kristinaskalgiftes.aspx
Man hittade ju massor här och så hittade jag ett klipp att de håller nog spela in nya avsnitt ifrån den 17 augusti så håll tummarna att det kommer hit snart...Nu läste jag bara rubrikerna vill inte veta mer e roligare och se det sedan..
Tack att det är någon som tittar på det..ja jag tror också att det e nya avsnitt men väldigt tråkigt att de inte kan sätta ut på nätet för man har ju missat massor då ju..för de har ju inte visat någon reklam på tv.n om det och det är dåligt tycker ja...nu pratar ja om de "norska unga mödrar"
jo jag har idag men hon var sjuk som kunde svara på sådana frågor men jag skall ringa på tisdag igen för jag har skickat i väg ett mejl så läser hon det på måndag om jag inte har fått ett svar så kommer jag ringa på tisdag de har ju bara 2 h i telefon tid och det är mellan 10-12.00
Jag har själv mejlat till kanal 5 och frågat om unga mödrar m.m i stort sett "vänta och se" men man vill gärna veta.Sedan e tråkigt att det är en tid mån-onsdag runt 15.35.Men sedan på torsdagar e det ju 15.25 ju och det är ju inte kul.Och sedan är det tråkigt att de inte visar på fredgar
Är det någon som har fått svar från kanal 5?
rokokoposten.dk/2011/01/14/lej-en-lorteunge-hos-de-unge-m%C3%B8dre/
Titta vad ja hittade...
samt detta på youtube länken fick ja via facebook för jag "gilla" unga mödrar där då kom detta upp idag
Ja tycker det inte e skit det e ju bara en halvtimme