Inlägg från: Anonym (Nr 3) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nr 3)

stomisex?

Queen70, det var inte jag som började den här tråden utan jag gav min åsikt och erfarenhet av stomi. Jag skrev inlägg 3.

Sedan så kan väl var och varannan tråd här på FL vara osmaklig och alltid är det NÅGON som tar illa upp.
    Och jag ser inte ner på någon med stomi, jag har som sagt en kompis som har det. Men bara för att jag inte ser ner på såna personer, betyder väl inte automatiskt att jag vill ha sex med dom?

• Anonym (Nr 3)

Queen70, har du någonsin känt lukten av en stomipåse? Alltså när någon har pyst ut luften i en eller bytt en? Det luktar inte vanlig bajs. Jag är inte känslig för bajslukt alls, men den lukten är faktiskt nånting speciellt.
    Du får ha din åsikt och jag får ha min. Det är väl därför det finns ett forum. Sen så tycker inte jag att du haft någon åsikt överhuvudtaget utan du bara gnäller på vad andra tycker!

• Anonym (Nr 3)

Haha, jaa om man är elak för att man skulle rygga tillbaka om ens one night stand hade stomi, så fine, isf är jag elak med gott samvete!

• Anonym (Nr 3)

Men jisses vilket tugg! Folk blir väl ledsna varje dag! Partnern är otrogen, ungen hatar en, arbetskamraterna ser ner på en. Jag kan mala på ett bra tag. Och kikar man runt här på forumet så kan jag garantera att man blir ledsen på 10 minuter. Det finns folk som har åsikter om tjocka människor, om smala, om invandrare, om homosexuella, jaa precis allt.
    Och så hakar ni er på att TS skrev stomisex. *fniss*

• Anonym (Nr 3)

Precis som att äldre människor har så mycket vettigare åsikter? Jag är 25. Och jag är ingen rasist, rökare, tjuv, knarkare, lögnare. Så jag är väl precis lika klok som alla andra.

• Anonym (Nr 3)

Haha, jag tycker att jag är en väldigt empatisk person! Tycker att du kan komma ner från dina höga hästar istället. Snorkigare person var det längesen jag "träffade".
    Vad är det jag har skrivit som stör dig så? Att jag inte skulle vilja ha sex med en kille med stomi eller att jag vet att stomipåsen luktar värre än bajs? Sen har väl jag haft oturen helt enkelt att känt den lukten, för jag tror säkert att normala människor inte byter stomipåse var som helst eller pyser ur luften
    TS ville veta om stomi, och jag skrev min erfarenhet. Och min erfarenhet och åsikt är precis raka motsatsen till din. Och om du inte kan acceptera det utan måste försöka få det att låta som att jag var elak och pika om att jag är omogen, jaa då undrar jag faktiskt vem av oss som egentligen är mest omogen?

• Anonym (Nr 3)

Tack för dina svar! Ts blir säkert nöjd när hon har fått ordentliga svar istället för en massa bråk!

Svar på tråden stomisex?