Rinnig genomskinlig sperma?
Min mans sperma har förändrats så nu är den inte längre vit och tjock utan väldigt rinnig och genomskinlig varje gång.
Är det någon som vet vad det kan bero på?
Är det ett tecken på någon sjukdom eller stress?
Min mans sperma har förändrats så nu är den inte längre vit och tjock utan väldigt rinnig och genomskinlig varje gång.
Är det någon som vet vad det kan bero på?
Är det ett tecken på någon sjukdom eller stress?
Har ni sex oftare kanske?? Min mans sprema blir rinnigare om vi har sex tätare.
Nej, vi har istället sex mer sällan just nu. Men det hjälpte inte med utlösningar tätare heller.
han kanske onanerar oftare??
min pojkvän får oxå så om vi har sex ofta!!!
Nej, han är också fundersam på varför den helt plötsligt har blivit totalt annorlunda. Vi är öppna mot varandra om onani, så det är inga problem.
Varning för att sådana tecken brukar tyda på att mannen använder anabola eller nån slags form av extratillskott (olaglig) hormon!!! Man behöver inte se ut som en stor tjur för att ta steorider utan det finns just sådana här fysiska tecken också. Försök att ta reda på mer tecken, fråga sådana med erfarenhet - innan du frågar honom.
Tja, nägra anabola använder han inte, det är då ett som är säkert. Det skulle han aldrig nånsin få för sig.
Tack för svaren!
Några andra förslag?
Det låter som att antalet spermier har sjunkit i hans sperma. Försöker ni inte få barn så är det väl inget att hänga upp sig på. Är det däremot så att ni försöker få barn så är det nog bäst att han kollar upp spermakvaliteten hos sjukvården.
Vad konstigt... Undra hur det bara kan ändra sig så fort? Kan det bero på ngn sjukdom?
Fler barn är nog inte aktuellt, har ett och ett kommande i magen.
*puff*
Han kan inte vara otrogen?
Nä, inte en chans.
Men sperman ändrar ju utseende och konsistens beroende på vad man äter... Det är säkert något sånt!