• tigergirl81

Hur gammalt var ditt barn 1:a gången ni flög?

Funderar på att åka till kosovo i sommar då kommer våran lilla vara ungefär 4 månader.

Är det nån risk med det? nån som har erfarenhet?

• Svar på tråden Hur gammalt var ditt barn 1:a gången ni flög?
  • Duckan74

Tror att det är lättare när de är så små. Siri var 14 mån och tyckte inte att det var så kul att sitta fast i en stol.

• Morbid angel

Sonen var 5 månader och han sov hela resan

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • AA aa

Axel var 3,5 månader och Andy 4,5 månader har jag för mig. Och vi flög LÅNGT. Inga problem, mycket värre att flyga med barn som kryper eller går...

Läs gärna i min presentation för mer info om att resa med barn.

• mammajoanna

min dotter var 4 månader och det var hur lugnt som helst. sov hela resan: det är mycket lättare att flyga när de är så små än när det är 1,5 som min dotter är nu. =)

• Siabellon

Vi flög till mallis när sonen var 3 månader och till new york när han var 5 månader. Inga som helst problem. Jobbigare var det när han var 1 år och vi flög till NY igen.......Mallis när han var 1 o 3 gick lite bättre för då hade vi med en dvdspelare med Pingu.(sen är det lättare med 4 tim än 9tim också)

• kleopatra

min lille son kommer i feb o i maj åker vi på solsemester. min dotter var strax över halvåret första gången.

• busigaberta

Lova var 3 veckor gammal och vi flög från Malmö till Sthlm gick jätte bra!

• Bens mamma

Ben var 10 veckor nar vi flog hem till Sverige fran Skottland pa semester och det gick jattebra! Som andra skriver ar det nog lattast nar de ar sma och inte kan rora sig sa mycket. Jag ammade nar vi lyfte och sedan sov han hela resan! Vi far se hur det gar nar vi ska till Thailand i januari nar han ar 8 manader..

• lurksmulan

Vi flög till grekland när sonen var 6 månader och det var mycket lättare än när vi flög till england när han var 1,5 år.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • jen bossman

alexander var 2 år första gången vi flög och Filippa var 3½ månad.. Det har gått bra alla gångerna vi flygit. Inga problem!

Svar på tråden Hur gammalt var ditt barn 1:a gången ni flög?