Jippi! Nu snöar det i Malmö också! :D
Helt otroligt. Vi brukar få en liten skvätt snö i januari/februari men nu är det snöstorm utanför fönstret i november! :D Så himla mysigt!
Helt otroligt. Vi brukar få en liten skvätt snö i januari/februari men nu är det snöstorm utanför fönstret i november! :D Så himla mysigt!
snöar i Landskrona med
Ja!! Det är helt vitt även här mitt i centrum! jag ska bygga en snögubbe sen och ställa ut på min balkong!
Visst är det mysigt....man vill börja baka lussekatter på en gång!....hade ingen snö här förra julen ju.....kan det inte bli liiiiiite snö till julafton i år bara....
Här i Röstånga (på söderåsen) ligger det ungefär 5cm snö.
Jag ska hämta snö och fylla frysen kan jag slänga ut sen på julaftonskväll. Får nog dock slänga allt jag har i frysen först så jag kan sänka temperaturen till 0
Det snöar i Lund också, fast det är bara vitt på tak o buskar!
Va faaan! Jag vill med ha snö!!! Får nog flytta!!
Ja det snöar! Helt underbart! Ska genast ut i snön!
usch jag önskar att jag kunde gå ut i snön. Jag är så himla förkyld just nu med en släng av halsfluss !! Blää.
Bor i norrköping så lite mer norr över....hehe här snöade det lite i förrgår. La sig precis på backen bara, vill ha mer.......
Men va f*n?!?! Kan ni posta hit snön??? Här ligger det ytterst lite på backen, mer halt än snötäcke!
Vi fick snö igår kväll, nu har vi typisk vinterdag här. Minusgrader, bländande sol och snö på marken :D jätte fint är det! Så himla skönt att vara ute i sånt väder :D
Japp i Landskrona med första gången jag ser snö i skåne så här tidigt haha *kan minnas fel är liiite senil ibland ^^*
ååh vad härligt =) det snöade igår här i göteborg och då blev mamma och vännerna nere i malmö lite sotiasar för att de inte snöade i malmö men wihoo då fick de snö idag då Mysigt!! Nu känner man att vintern är påväg =) Hoppas verkligen att det blir en vit julafton