• Ninno

Jippi! Nu snöar det i Malmö också! :D

Helt otroligt. Vi brukar få en liten skvätt snö i januari/februari men nu är det snöstorm utanför fönstret i november! :D Så himla mysigt!

• Svar på tråden Jippi! Nu snöar det i Malmö också! :D
  • Ninno
    pussgurkan86 skrev 2008-11-21 12:34:33 följande:
    snöar i Landskrona med
    o va mysigt :D
  • Lincon

Ja!! Det är helt vitt även här mitt i centrum! jag ska bygga en snögubbe sen och ställa ut på min balkong!

• TheFamily

Visst är det mysigt....man vill börja baka lussekatter på en gång!....hade ingen snö här förra julen ju.....kan det inte bli liiiiiite snö till julafton i år bara....

• snuttP

Här i Röstånga (på söderåsen) ligger det ungefär 5cm snö.

• Lincon

Jag ska hämta snö och fylla frysen kan jag slänga ut sen på julaftonskväll. Får nog dock slänga allt jag har i frysen först så jag kan sänka temperaturen till 0

• snappi81

Va faaan! Jag vill med ha snö!!! Får nog flytta!!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Pildi

Ja det snöar! Helt underbart! Ska genast ut i snön!

• Ninno

usch jag önskar att jag kunde gå ut i snön. Jag är så himla förkyld just nu med en släng av halsfluss !! Blää.

• maddelin

Bor i norrköping så lite mer norr över....hehe här snöade det lite i förrgår. La sig precis på backen bara, vill ha mer.......

• MizzTez

Men va f*n?!?! Kan ni posta hit snön??? Här ligger det ytterst lite på backen, mer halt än snötäcke!

• Tvåbarnsmor

Vi fick snö igår kväll, nu har vi typisk vinterdag här. Minusgrader, bländande sol och snö på marken :D jätte fint är det! Så himla skönt att vara ute i sånt väder :D

• Myzteria26

Japp i Landskrona med första gången jag ser snö i skåne så här tidigt haha *kan minnas fel är liiite senil ibland ^^*

• SandraD

ååh vad härligt =) det snöade igår här i göteborg och då blev mamma och vännerna nere i malmö lite sotiasar för att de inte snöade i malmö men wihoo då fick de snö idag då Mysigt!! Nu känner man att vintern är påväg =) Hoppas verkligen att det blir en vit julafton

Svar på tråden Jippi! Nu snöar det i Malmö också! :D