Dop/festlokal i Solna?
Jag söker en lokal som man kan ha dop i för ca 40 personer i Solna.
Det får inte vara för dyrt och gärna ha uteplats där man kan ha ceremonin och matservering om vädret är bra.
Hjälp mig snälla
Jag söker en lokal som man kan ha dop i för ca 40 personer i Solna.
Det får inte vara för dyrt och gärna ha uteplats där man kan ha ceremonin och matservering om vädret är bra.
Hjälp mig snälla
puff puff
ingen som har nåt tips?
har ju bara tillgång till data i en timme till...
Vet ingen lokal, men ville bara säga Hej till dig och hoppas att allt är bra med er!
attans jag som blev så glad för ett svar...din luris
Jodå, här är det bra...har en bebis runt tutten =)
Hoppas allt e bra med dig oxå!
Jo, då men det är ju så trist väder.....
Har de inga lokaler vid Ulriksdal? Runt slottet och Wärdhuset?
Kom på att det finns något som heter Solnadals värdshus, jag har bara sett det på bild utifrån, men då såg det mysigt ut....
Har inte kyrkan eller kommunen ngt?
jo det har de säkert, men tror att alla såna ställen(som rymmer lite fler personer) är uppbokade sen länge med bröllop
Hittade inga kyrklokaler men har inte kollat med kommunen, fast har nu hittat en möjlig plats vid huvudstastrand, hoppas det är ledigt.
Tack för tipsen tjejer
Lycka till!
Varför inte Bergshamra kyrka? Där var vi! Har en jättebra församlingsvåning där 40 pers. lätt ryms. Inte dyrt alls och där finns allt ni behöver: möbler, porslin etc. Finns en liten grön plätt utanför, men den är inte särskilt stor. Dessutom verkar den inte vara uppbokad särskilt ofta - fast jag tror bara man får hyra den om man döper i kyrkan samtidigt. För att boka är det enklast att höra av sig till Solna pastorsexpedition.
Överjärva gård har lokaler som de hyr ut, bl.a. till bröllop.
Borde ju funka till dop också...
Hör med dem, www.overjarvagard.se