• SilverEmma

Roliga onlinespel??

Alla har väl någon gång hittat ett spel på nätet som man bara inte kan sluta spela?? (hur meningslösa dom än må vara)

Detta har jag suttit med halva dagen...är i skrivande stund på level 80 & KAN inte sluta!! (nej, jag har inget liv i övrigt)

www.addictinggames.com/dailyjigsaw.html

Vad har du fastnat i för spel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-21 18:24
    Vill ha namn/länk till specifika SPEL, inte sidor...har redan alldeles för många sidor med spel som jag inte orkar gå igenom!

• Svar på tråden Roliga onlinespel??
  • LyckligaJäntan

Gillar zylom.com
    Där har dom många bra spel!
    Ordlekar är så j-a kul
    Och pussel o sånna spel man får tänka efter i
    Mirror Magic (som finns på zylom) är otroligt ansträngande psykiskt,man måste verkligen ha öga för att se fel o så!

• SilverEmma

Ååååhhh....ännu en sida jag kan lägga till i favoriter...den hade jag inte ens! Bara för det la jag till en kommentar i TS... *ha*

• LyckligaJäntan

Ha ha,det va jag som inte läste noga vad du skrev ;)

Ok,på Zylom har du spelen:
    Bookworm (man ska leta en massa ord)
    Text twist (man får 5 bokstäver som man ska komma på så många ord från som möjligt på tid,superkul)

Dom två spelas ofta, + mirror magic

• SilverEmma

Ääähhhh...kom igen nu! Jag vet att ni sitter där & spelar i smyg när ni är ensamma hemma...

(behöver tips...är grymt uttråkad...)

• LyckligaJäntan

Nu kommer jag med en sida igen: www.vetgirig.nu

Allt handlar om frågesport där,och man duellerar med andra,och ska försöka vara smart

Gillar den sidan,definitivt ett tidsfördriv

• SilverEmma
    LyckligaJäntan skrev 2008-11-23 15:29:03 följande:
    Nu kommer jag med en sida igen: www.vetgirig.nuAllt handlar om frågesport där,och man duellerar med andra,och ska försöka vara smart Gillar den sidan,definitivt ett tidsfördriv
    Åh! Sånt gillar jag!
  • bluebride

är oftast inne på www.king.com Där spelar jag ofta kalorie king, de flesta pusselspelen faktiskt

• Em00

www.spelaspel.nu
    Jag gillar skjutspel...
    kortspelet Stress.

www.spela.se
    Peggle, på startsidan, gillar jag,

och en massa till på båda sidorna =P

Travian är rätt kul,
    tribal wars likaså,
    vetgirig är okej...

Svar på tråden Roliga onlinespel??